Så spent!

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Siden jeg er usikker på min IKM, er dette min ikm-uke :p Jeg trooor jeg fikk eggløsning den 3.desember og i så fall har ikm vært idag. Ingen tr kommet.

Har mye murringer, nokså sterke til tider, såppas at de minner om masriene forrige gang. Har også mye utflod og ømme brystvorter, med små tendenser til halsbrann (kan være julebrusen).

Tok en test forrige fredag, negativ. Har planer om å teste igjen denne fredagen/lørdagen :)

Spent på om jeg kommer inn her ! Termin vil vel bli 30/31 August, men muligens 1.September eller senere. Er jo ikke helt sikker på noenting her. Men uansett gikk jeg over termin sist, så regner med å gjøre det igjen, så August er tvilsomt uansett.

Krysser fingrene for POSITIV test ! :)
 
Lykke til :)
 
Lykke til :) :) flink som klarer å vente med testinga :P
 
Lykke til :) :) flink som klarer å vente med testinga :p

Er på juleferie og har ikke pakket med meg tester. Har ikke tenkt å kjøpe noen heller i fare for å bli avslørt av kjenninger/familie. Reiser hjem i morgen kveld, og våkner da hjemme fredag morgen og skal ta test ! Gleder meg !

Idag er brystvortene vonde og puppene er ømme i tillegg, resten av symptomene er også til stede. Har heldigvis klart å berge meg unna alkohol i juleferien uten mistenksomme øyne/spørsmål. Men blir godt å komme hjem, slappe av å finne ut av om spiren er på plass allerede :)
 
lykke til med testinga i morgen :)
 
Har du testet i dag @Kiwii?

Det har jeg, fullstendig negativ :( "symptomene" fortsetter som før men jeg har mistet håpet litt. Skal prøve å teste igjen på julaften, men regner med den også blir negativ. Er veldig frustrerende å ikke ha en forrige mens å gå etter, å heller ikke vite når eggløsning har vært. Frykter alle tegnene i det siste har betydd el i steden for spire, og dermed vært da vi ikke hadde mulighet for å legge inn aksjer ;/

Velvel.. får vel bare vente å se. Egentlig kan tr like greit bare komme nå slik at jeg kan få noe å gå etter å gå inn i en skikkelig pp.
 
Uff da, det er kjedelig:(
Her har det vært to negative tester, men fortsatt ingen tr. Så lever fortsatt litt i håpet på et julemirakel
 
Tr kom her, så nå får vi starte en skikkelig pp :)
 
Back
Topp