Så spent nå:)

sandra 22

Gift med forumet
Mannen min fyller jo 40 år i mars og vi har lenge snakket om att vi skulle ha fest og moro når den tid kom..Men så ble jo jeg gravid og har slitt litt med formen og egentlig bare hatt det litt elendig..
Så mannen bare sa ifra seg hele greiene til etter fødsel en gang, kansje i sommer, kansje til vinteren, kansje aldri????

Synst han så fortjener en bursdagsfest for han er seriørst den snilleste, fineste mannen i hele verden:) Så derfor har jeg i dag booket lokale,skrevet gjesteliste, osv og har tenkt og overaske mannen min 40 års lag:)
Så får jeg bare knipe sammen og stroppe kroppen fast med bekkenbelter og det hele, for dette skal jeg gjøre for han:)
Så gira akkurat nå:) hehe...

Aw, gode fine deg! Noe du kan gjøre er jo å finne deg en eller flere hemmelige sammensvorne som kan hjelpe deg, så ligger ikke absolutt alt på deg hele tiden. Han kommer til å bli så glad! Kjekk post å lese :D

Så fint gjort! Tipper han blir veldig overrasket og glad :-)

Så utrolig koselig gjort :-) Han blir sikkert kjempe glad.

Så fine ord damer:) Er så utrolig spent jeg nå, har begynnt og skrive innbydelser og har planlagt ganske mye idag:) Har 2 gode venninner som vil hjelpe meg kvelden før og pynte lokale osv så dette skal nok gå bra..Det værste blir nok og holde det hemmelig:)hehe har bare lyst og si det til han:)hehe

Jeg prøvde å lage en overraskelsesfest en gang for ma'en. Ble røpet av at kompisen hans som skulle holde han opptatt mens vi pyntet og slikt, brukte den samme setningen som jeg hadde brukt da jeg sa at jeg måtte jobbe på bursdagen hans... Var jo kos for det, selv om han ble ikke overrasket da han kom hjem og folk hoppet fram :P

Back
Topp