Nå venter jeg bare på å teste må vente til etter jul
føles ut som en evighet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja føles ut som årDen tiden går såå sakte!heldigvis går det nok fortere enn normalt pga juletiden
![]()
Ja min første var ikke planlagt da fant jeg ut når jeg var ca 6 uker på veiJeg misunner deg spenningen jegIngen av mine tre er planlagt...
Masse lykke til i testingen når den tid kommerJa føles ut som århehe ja flaks det er masse å gjøre nå så tiden går fort
![]()
TakkMasse lykke til i testingen når den tid kommerregner med du holder oss oppdatert
![]()
TakkSpennede.Lykke til
![]()
Takk :-DLykke til![]()
Så morroSå spennende! Jeg testet positivt på julaften for et år siden og nå sitter jeg her med en nydelig gutt på tre månederLykke til!
Om du ikke skulle få det denne gangen, så fortvil ikke. Det var mitt første tegn i første graviditet så var liksom det jeg ventet på andre gang også. Da kom det ikke før i uke 12 ca...Så morrofikk veldig ømme bryster forrige gang jeg var gravid så håper veldig nå
takk
Ja ikke santOm du ikke skulle få det denne gangen, så fortvil ikke. Det var mitt første tegn i første graviditet så var liksom det jeg ventet på andre gang også. Da kom det ikke før i uke 12 ca...Fikk derimot utrolig mye menssmerter i ryggen dagene før positiv test. Det hadde jeg ikke med første
![]()