Så sliten!!

*obaibi*

Elsker forumet
Jeg er så trøtt og sliten for tiden, flere som er det? De to siste kveldene har jeg fått vondt i hodet også, selv om jeg sover 8-9 timer pr natt + 1,5-2 timer på dagen mens lillemann sover.. Føles ikke normalt!! Målte jern i blodet sist hos jm pga trøtthet, men det var fint, så var ikke derfor.. Er det bare fordi jeg har lillemann tro? han går ikke i barnehage, jeg er hjemme med han.. Jeg bare MÅ få mer energi til babyen kommer, for hvis ikke takler jeg ikke nattevåk tror jeg[&:] Kjedelig å legge seg alene hver kveld også, fordi mannen min orker ikke legge seg så tidlig..

Off, ikke bra å ikke være i form.. Er nok kanskje bare det at det er tyngre mot slutten.. Hadde det ikke sånn sist, men hadde jo ikke en liten en som krever sitt heller da[:)]

Veeeeldig sliten og lei her også.. [&:] Siste uke i arbeid/skole dette, så ser frem til permisjonsstart på fredag... Er kaputt!! Bånngass på skole/arbeid hele dagene, så hente ei hyper tulle på 2,5år som holder det gående til 20.00, da både jeg og hun legger oss.. heh.. 

Off trøtt ja,syns jeg bare går og gjesper hele tiden.Sover så dårlig på natta,finner ingen god liggestilling,konstant huepine,når jeg endelig sovner så må jeg stå opp og tisse,snart så jeg kjøper meg Tena Lady og tar på om natta[8D][&:]
Prøver å sove litt når tassen er i bhg på dagen,men er ikke alltid jeg tar meg tid til det heller,gjeeesp...
Merker at kveldene blir stadig kortere ja...[&:]

Nesten litt godt å høre at det ikke bare er meg som mangler energi[8D] Skulle hatt skikkelige bleier ja, så kunne vi sovet natta gjennom[:D] Eller ikke... Offameg[:D]

kjenne d godt her åsså! e mer enn en gang æ har sovna lamme snuppa[:D]

e klar for legging mella kl 19-21. men så tyyyyne æ mæ våken førr å få m mæ
diverse tvprogram osv...

forrige svangerskap va æ bare lei. ikkje sliten eller nokka.
men merka d tili denna gangen at æ blei fortere slitn! men har jo en extremt
aktiv 2,5 åring i hus da! å ho e veeeldi mammadalt[8D] mamma si pia[:)]

Jeg er også helt pumpa. Har vesla hjemme og merker at jeg ikke bare kan sette meg ned når jeg blir sliten slik som sist. Men vet jo at energien kommer tilbake når babyen kommer. 

Ja, energien kommer nok, merkes vel at vi blir store og tunge, jeg har jo lagt på meg 11 kg nå, er ikke bare bare det i løpet av kun 8 mnd!! Blir deilig å bli kvitt noen kg og få baby på utsiden[:)]

jeg er likedan.. trøtt HELE tiden klarer ikke gjøre noe, her går snuppa i barnehage så kan ikke sylde på henne heller:/

Jeg var nattmenneske i min ungdom (ikke at 23 år er så veldig gammelt kanskje, men les:før jeg fikk barn[:D]), men det er jeg ikke lenger.. Og hvertfall ikke nå[8D]

veldig sliten å lei jeg også,men heldigvis så er Thea i barnehagen på dagtid,så da får jeg vekslet mellom å gjøre noe fornuftig å slappe av=) men nå er d ikke lenge igjen til gutten kommer,så skal nok klare å være sliten en liten stund til nå=)hehe

Back
Topp