Så sliten...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
idag kjenner jeg på hele meg at jeg er så utrolig sliten...det skjer mye på jobb for tiden, og jeg står midt i et jobbskifte som trer i kraft etter ferien. Men før jeg forlater denne jobben er det mye som må på plass, og det er mitt ansvar. Så utrolig mange tanker som kverner om alt, og inatt har jeg sovet ALT for lite (må jo selvsagt på do vettu, fåkke sove etterpå)...:smiley-angry017 da jeg kom hjem idag ble jeg fornærma av en filleting som sambo sa...synes dette ble en skikkelig skitdag:smiley-ashamed005
SÅNN måtte bare få ut hvor ufattelig synd jeg syns i meg selv:laughing001

Hater sånne dager. Håper dagen i morgen blir superfin :)

Jeg kjenner jeg er sliten nå, men etter å ha svømt langt igår og idag er det kanskje ikke så rart?
Håper dagen din imorgen blir bedre

idag kjenner jeg på hele meg at jeg er så utrolig sliten...det skjer mye på jobb for tiden, og jeg står midt i et jobbskifte som trer i kraft etter ferien. Men før jeg forlater denne jobben er det mye som må på plass, og det er mitt ansvar. Så utrolig mange tanker som kverner om alt, og inatt har jeg sovet ALT for lite (må jo selvsagt på do vettu, fåkke sove etterpå)...:smiley-angry017 da jeg kom hjem idag ble jeg fornærma av en filleting som sambo sa...synes dette ble en skikkelig skitdag:smiley-ashamed005
SÅNN måtte bare få ut hvor ufattelig synd jeg syns i meg selv:laughing001
Det kan bli litt mye noen ganger:) regner med at samboeren din har forståelse for det. Uten søvn kan hvem som helst få nok:hilarious:håper du får en god natts søvn i natt og en bedre dag i morgen ;)

Sliten jeg og, så fra igår har jeg kortet ned vaktene mine fra 7 til 5 timer. Det hjelper veldig på.

Sliten jeg og, så fra igår har jeg kortet ned vaktene mine fra 7 til 5 timer. Det hjelper veldig på.
Ja jeg vet at jobben nok er hovedgrunnen, og jobb som rektor er ikke akkurat det mest rolige mentalt:hilarious::hilarious::hilarious:
Men snart ferie, og langhelg denne uka, så det går seg nok til:happy:
Man skal jo ikke klage når man er i god form etc, men når man blir sliten i hodet er det jammen ta ikke mye som skal til for at alt blir et slit:dead:

Håper du får ventet deg inn i langhelgen

Back
Topp