Så sliten!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Vært en hard uke, og enda værre slutter den! Vi har nå drevet med opppussing og flytting en uke, samt at jeg har måtte gjøre dagligdagse ting og ordne klart til lillegutt, ooog nå er jeg helt ferdig! Ikke sovet mer enn 2 t i natt, hatt kynnere (tror jeg) i hele natt! Det begynte etter litt flytting og bæring (som egentlig er fyfy) igår kveld og har ikke gitt seg ennå! Jeg sover vanligvis på magen, men nå klart meg på sidene, helt til i natt.. Det var helt uaktuelt for lillegutt å legge seg på siden, han tok helt av hver gang jeg prøvde! Og kjent ut som en trykkende og stikkende smerte nedover som gjør meg kvalm, har vært så engstelig i hele natt :( Nå håper jeg at jeg kan få sove litt før samboeren kommer hjem fra jobb (om mange time), forferdelig å være alene!

Håper dere andre har sovet godt ♡
Hilsen sutrete, sliten og lei!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Uff. Håper du får slappet skikkelig av.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette hørtes ikke godt ut. Du må lytte til kroppen og roe ned nå. Håper du får sove godt. Er lillegutt i aktivitet uansett hvilken side du ligger på? Her syns jeg det hjelper å snu seg. :-)

Appen <3

Uff så slitsomt! Håper du får litt søvn nå, det bruker i allefall å hjelpe på min gravidkropp når den er sliten :-)
Sender deg en god klem og jeg <3

Høyrtes ut så e slitsom natt :(
Da e vel anbefalt å ligga på venstra sio, om ein ska liggapå sio, e viss nåke med nerver og blodtilførsel så kan komma i klem på høgra sio.
Håpe du har fått kvila godt i dag, og at formen kjeme seg :)

Han var like vilter uansett hvem side jeg la meg på :/ fortsatt sliten og fortsatt litt smerter og press! Ikke fått sovet noe mer, og nå kommer 2 barn og samboeren hjem, så blir ikke noe slappe av ennå!! :/ Han har nå vært aktiv siden 11 igår kveld, vært stille en time tilsammen tror jeg, redd det er noe galt, men han virker jo hvertfall i form :) Håper på å sove i natt, uten kynnere osv.

Huff da.
Sender deg en klem :)
Legg deg ned å slapp av hver gang muligheten byr seg :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Jeg har det også likt en vilter unge uansett hvilke side jeg ligger på. Jeg sover dårlig på nettene og går som en zombie hele dagene.

Ja den søvnen altså... Eller mangelen på den. . . Har ikke sovet en eneste sammenhengende natt på mange, mange uker. Spinnvill baby å særs følsom blære :-P

Ja, når man endelig får sove- så er det full blære tid! Fantastisk!

Syns det er en smule fælt å klage så mye som jeg gjør, jeg er jo bare super heldig som får gleden av å bære fram et menneske :/

Back
Topp