Så sliten

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har vært på "ferie" siden onsdag å kommer hjem mer sliten enn noen gang. . Vi har hatt en kjekk tur, men har liksom ikke vært ferie for meg. . Sliter enda med kvalme å har nå på toppen begynt å få veldig hjertebank... vært mye folk og unger rundt meg hele helgen og litt lite søvn da d til alle døgnets tider var et våkent barn (føltes vertfall slik).... sitter å griner av tanken på jobb i morgen. .. til nå har dette svangerskapet vært veldig slitsomt og krevende. Ikke den kosen jeg hadde med første. . Litt redd jeg skal sitte igjen med bare tristhet fra svangerskapet:(

Ååå... Vet ikke helt hva jeg skal si,men sender en trøsteklem iallfall :-)

Ingen god følelse høres det ut som!
Ofte er det jo sånn, at man trenger "ferie" etter ferien. Leit at du ikke er i form. Håper du vil føle deg bedre etterhvert.

Jeg føler med deg.. ikke noe gøy når svangerskapet blir et slit.. man føler man aldri ser enden og at ting skal bli bedre. Jeg gleder meg til fødsel og det å være ferdig... krysser fingrene for at formen din snart blir bedre... og det hjelper å gråte.. prøv å få deg en god natts søvn...

Trøste klem!

Huffa, ikke noe godt å være så sliten :(
Sender deg masse gode klemmer :)

Tusen takk alle. . Etter en natt løpende for å kaste opp har jeg bestemt meg for å ringe legen å prøve å få oppgradere sykemeldingen til 100% noen dager. . Holde ikke bare med 25% nå kjenner eg. . Har virkelig lyst å få en bedre opplevelse når jeg skal hjelpe lille i magen å vokse. .

Det høres fornuftig ut å ta noen ekstra dager til å pleie deg selv og den lille :) Man fungerer ekstremt dårlig når man er så sliten.

Etter utallige blod prøver å sjekk av alt mellom himmel og jord blei eg sykemeldt 100% i en uke, skal tilbake mandag å vurdere videre. . Endelig kan jeg puste roligere å glede meg over vidunderet i magehuset:-)

Så fint at legen hørte på deg! :)
Nå får du slappe av og hvile deg! Ta en dag om gangen. :)

Back
Topp