Så sliten og trøtt

SuperPoPs

Glad i forumet
Kroppen min har stoppet helt opp nå, er så sliten og trøtt... Vondt i hodet, rygg.. Snart uke 38 så håper virkelig lillebror kommer snart, vet ikke hvor lenge jeg orker dette her jeg.. Hver kveld etter jentene er lagt kommer tårene og jeg bare gråter... Uff.. Unnskyld syting, burde vel være veldig takknemlig for att jeg får mitt 3.barn men akkurat nå er alt bare ondt og slitsomt....

*STOR KLEM*

Vettu, det er lov og være sliten, lei og klar for og få ut den lille når vi er så lant på vei som vi er Straks er du i mål, tenk på det. Snart har du verdens fineste baby i armene dine<3 *klemmetrøstepå*

mammatil2prinsesser skrev:
Vettu, det er lov og være sliten, lei og klar for og få ut den lille når vi er så lant på vei som vi er Straks er du i mål, tenk på det. Snart har du verdens fineste baby i armene dine<3 *klemmetrøstepå*

Helt enig :-) Det tar veldig på å gå gravid, ihvertfall når man har barn fra før. Selv gjør jeg omtrendt ikke noe annet enn å sove på dagen, slik at jeg skal klare å fungere ånn noelunde som mor når storebror kommer hjem fra barnehagen. Håper du snart får gullet ditt :-)

Känner igen mig. Är otroligt trött heela tiden. Sover dåligt, kissar säkert 5 ggr per natt och vänder mig och byter sida 20. Händer som svullnar upp och leder och höfter som gör ont. Är så OTROLIGT redo för att han kan komma nu. Men tycker att alla tecken på att de var på gång har försvunnit och börjar bli riktigt deppig och gråter ofta på kvällarna. Och ändå så är de här mitt första barn och ja har ingen annan att ta hand om, men de är slitsomt psykiskt att ligga på soffan hemma ensam ( typen jobbar mycket) och bara vänta och vänta och i tillegg vara stor som en världsdel och inte orka röra sig. Nej fy vad ja klagar, sorry..:´(

Ikke noe gøy å ha det sånn, nei :( men vit at det ikke er uvanlig å bli veeeldig sliten og utålmodig nå på slutten. Man er svær og ukomfortabel og i det hele tatt. Dårlig søvn gjør ikke saken bedre heller :-/ men snaart så skjønner vi at det hele er verdt det, når vi holder den lille i armene våre <3 take care så lenge, snart i mål... :)>

Back
Topp