Så sliten og lei.

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
I natt har jeg sovet minimalt pga masse vondter her og der. Så endte med at jeg la meg på sofaen. Etter at jeg våknet har jeg rett og slett bare følt meg helt pumpa. Tungt å puste og alt er bare dritt. :( eneste jeg vil nå er å få ut ungen. :(

Vet akkurat hvordan du har det.

Kveldene og nettene er forferdelige her. Vonde kynnere hver gang jeg snur meg i senga, og masse Luftsmerter. Hele magen er vond.

Og jeg også sliter litt med pusten. Håper magen synker litt snart :) Ooog at det ikke er lenge igjen.. :p

Forstår akkurat hva du mener,har det på samme måte her:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Crappy dag her og, enda jeg har sovet helt greit så er ALL energi forlatt kroppen og jeg vil ikke annet enn å ligge på sofaen i dag... Så har fått selskap av pusekatten mens mann og barn er ute å herjer :)

Her og... Føle meg helt utmatta. All bevegelse gjør vondt og er ett ork.. Føler de fleste dager er slik nå for tiden. Gleder meg til å bli en travel tobarnsmor istede for en sliten, smertefull hval....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her og... Føle meg helt utmatta. All bevegelse gjør vondt og er ett ork.. Føler de fleste dager er slik nå for tiden. Gleder meg til å bli en travel tobarnsmor istede for en sliten, smertefull hval....

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Du får sagt det ;) :p

Back
Topp