Så sliten nå...

Daizy

Forumet er livet
Vet jeg ikke er alene om det nå,men jeg er så sliten...*syteklage* Jeg får ikke sove på natta lenger,uansett hvordan jeg ligger er det vondt,klarer stort sett bare å ligge på venstre siden,så nå har jeg fått en skikkelig kink i nakken så jeg har konstant huepine,det gjør vondt i magen når jeg ligger på siden,våkner av den minste lille lyd,må tisse hele tiden,jeg blir gaaaal...
Kom hjem k.10 etter å ha levert tassen i bhg idag,da måtte jeg bare gå og legge meg,og sov til 13.30[&:]Da måtte jeg stå opp for jeg var så kvalm,spiste ikke frokost idag.
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ha krefter til fødselen hvis det skal fortsette sånn,jeg...jeg vil sooooove!!!!!![&o]

Huff, ja... Har det akkurat likt hær og det er bare pes og gjøre noe i det heletatt.
Og når man har en liten en og ta vare på itillegg til at man er utslitt fra før, ja det er ikke bare bare nei.
Og når bekkenet virkelig ikke vil fungere i det heletatt, så er det ikke stort annet og gjøre en og slappe av.... men ikke alltid det går heller da.[&o] 
Vi har lov til og klage når det er så nære[;)] Men tenk, snart så har vi de små knøttene i armene våre[:D]
Åååååå som jeg gleder meg til det![:)]

Back
Topp