ÅÅÅ nå er jeg så lei av å være så sinnssykt sliten og deppa hele tiden! Før jeg ble gravid hadde vi det så fint hjemme, hver kveld når storebror hadde lagt seg gjorde jeg alt husarbeidet i en fart og mekket sammen noe kvelds snacks før vi slappet av med en serie eller noe.. vasket hver fredag osv... Nå går alt rett til helvette og er i tilegg alene i 2 uker :(
Klarer å holde kjøkkenet og det viktigste i orden men etter det har jeg ikke energi til noe! Klarer ikke fikse meg noe å spise en gang, vil bare legge meg og klokken er snart 19.. Har i også masse annet enn husarbeid å gjøre pga oppussing, i går gjorde jeg derfor ingenting=dobbelt så mye i dag..
Har heller ikke klart å knø oss til å fortelle nyheten så får ikke noe hjelp fra bekymrede bestemødre heller...
Når blir det bedre??? Er jo snart i uke 14 liksom!
Klarer å holde kjøkkenet og det viktigste i orden men etter det har jeg ikke energi til noe! Klarer ikke fikse meg noe å spise en gang, vil bare legge meg og klokken er snart 19.. Har i også masse annet enn husarbeid å gjøre pga oppussing, i går gjorde jeg derfor ingenting=dobbelt så mye i dag..
Har heller ikke klart å knø oss til å fortelle nyheten så får ikke noe hjelp fra bekymrede bestemødre heller...
Når blir det bedre??? Er jo snart i uke 14 liksom!