så sliten at huset ikke ser ut!

bibibi

Betatt av forumet
ÅÅÅ nå er jeg så lei av å være så sinnssykt sliten og deppa hele tiden! Før jeg ble gravid hadde vi det så fint hjemme, hver kveld når storebror hadde lagt seg gjorde jeg alt husarbeidet i en fart og mekket sammen noe kvelds snacks før vi slappet av med en serie eller noe.. vasket hver fredag osv... Nå går alt rett til helvette og er i tilegg alene i 2 uker :(
Klarer å holde kjøkkenet og det viktigste i orden men etter det har jeg ikke energi til noe! Klarer ikke fikse meg noe å spise en gang, vil bare legge meg og klokken er snart 19.. Har i også masse annet enn husarbeid å gjøre pga oppussing, i går gjorde jeg derfor ingenting=dobbelt så mye i dag..
Har heller ikke klart å knø oss til å fortelle nyheten så får ikke noe hjelp fra bekymrede bestemødre heller... 

Når blir det bedre??? Er jo snart i uke 14 liksom!

Når blir det bedre tenker jeg også hver dag :) Er i uke 14 jeg også.

Meen, jeg stresser ikke noe med å rydde i huset. Det er rent der det skal være rent. Det får holde for min del ;)

Det går til slutt over. Vi får rydde da ;)

hehe du har så rett! :)

ej er også kjempe sliten og trøtt (er 14+2)..får ikkje gjort meir enn det mest nødvendigste av husarbeid.her ser huset heller ikkje ut...har da en samboer som ikkje er flink å hjelpe til med husarbeid..forje svangerskap var ej slik heile tia.....kunna sikkert ha sove mej gjennom heile svangerskape visst ej ikkje ha hatt en på 2 år....var sikkert ikkje den store trøsta bortsett fra at huse her også ikkje ser ut....

Du får bare la det være rotete en stund da, man kan ikke alltid være perfekt "husmor" ;) Lista på hvor ryddig det skal være i mitt hjem, har ihvertfall gått ned betraktelig etter at jeg ble mamma. Prøver å holde det så ryddig som mulig, men ikke lett når man er trøtt og gravid. Jeg er i uke 15 nå, og merker at trøttheten endelig er begynt å slippe taket!

I forrige svangerskap måtte jeg lære meg å senke kravene. Så denne gangen er jeg ganske avslappet. Er så trøtt og orker bare det nødvendige.

Ser litt bomba ut her også, men sånn får det bare være en stund :)
Har heldigvis en samboer som er flink å rydde, men ikke altid han
orker etter en lang arbeidsdag..

Uff.. Har det akkurat likedann.. Her ser ikke ut, og jeg har ikke overskudd etter jobb. Da har jeg mest lyst til å legge meg ned å sove. Skulle så absolutt ha vasket her, men orker bare ikke :-p Håper besøket holder seg unna en stund :-p

du er ikke alene!! her ser det ikke ut!!
og jeg er hjemme! sykemeldt riktignok, men! jeg er så sliten og helt tom for energi at jeg klarer ikke!!

håper det blir bedre for oss alle snart :)

Hehe, hadde det slik jeg også.. Meeen, nå har vi invistert i en hushjelp, og DET er vel den beste avgjørelsen jeg har tatt på leeenge :)

lauchenauer skrev:
Hehe, hadde det slik jeg også.. Meeen, nå har vi invistert i en hushjelp, og DET er vel den beste avgjørelsen jeg har tatt på leeenge :)

Hva i alle dager! Ser at den her:
er jo heeelt feil, jeg er jo i uke 12?? Er det noen som vet hvordan man endrer dette?

Mener å lest at i uke 15 blir det bedre for de fleste?

Her står mannen for all husarbeid og vasking. Han er veldig flink, men det var også avtalen før jeg ble gravid! Jeg har ikke energi til det nå og mener at mannfolka får bidra litt de også : )

Håper du blir bedre de neste dagene! Bruk energien fornuflig!

Du er langt fra alene! Har vert sykmeldt en uke nå men føler ikke at det hjelper i det hele tatt, er dausliten konstant og kvalm nærmest hele tiden. Prøver å ta litt innimellom men kommer jo aldri ovenpå. Klesvasken vokser fortere enn noen sinne, og jeg liker ikke klesvask i utgangspunktet! Jeg har veredens snilleste mormor så hun kommer hit på mandag og skal vere noen dager, hun elsker å komme på besøk og styre og stelle så når hun skjønte hvor dårlig jeg var sa hun at hun skulle komme og hjelpe meg! Så da blir kleshaugen tom ihvertfall 8-) Mannen min er kjempeflink å hjelpe til hjemme, men får jo dårlig samvittighet for at alt faller på han!

Jeg er i uke 22+5 og orker ikke mye etter jobb og middagslaging. Har funnet ut at jeg bare tar det viktigste i uka, så kan jeg heller vaske litt i helga. Må bare bli sånn fram til gubben jobber litt mindre utover høsten. :) Og hvis folk ikke tåler at det er noen hybelkaniner her og der når de stikker innom, så kan de holde seg hjemme. Kommer de på en hverdag, så er jeg ikke noe hyggelig selskap allikevel:-P

må bare sei at eg kjenner meg godt ijen her.venter t eg er nødt t å ta de helste. eller eg holder stua,kjøkken å bad sånt passe då for må ha de reint si eg har barn fra før,mn når de kommer til å brette sammen klær så venter eg til de lengsta før eg gidde gjer dæ.å ryddinga er et ork t tider,mn har heldigvis en mann som tar kjøkkenet kver helg + han er flink til å rydde vekk lekene til barna,:)

Hadde fri i går så fikk ryddet og vasket litt, i dag er jeg DER igjen.. Er alene med storebror på 1 år nå så tiden går jo med til han.. Krysser fingrer for at det blir bedre for oss alle og gleder meg til pappaen i huset kommer hjem på torsdag <3 hihi

Back
Topp