Så skulle det ble et julemirakel!

Hope90

Pergo baby??
VIP
I drøye 2 uker nå har jeg ventet på en strek på en g test og jaggu skulle det dukke opp en svak strek i dag på min doc morris :) jeg tørr ikke slippe jubelen helt løs før jeg har fått tatt en digital test til fredag, men jeg skal gjøre som FruUndercover å være positiv til at det er en spire i magen og at det da skal få bra :D

Forløpig termin vil være 10 desember :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Endelig!! Gratulerer så masse :)
 
:) Bra flere følger etter :)
 
I drøye 2 uker nå har jeg ventet på en strek på en g test og jaggu skulle det dukke opp en svak strek i dag på min doc morris :) jeg tørr ikke slippe jubelen helt løs før jeg har fått tatt en digital test til fredag, men jeg skal gjøre som FruUndercover å være positiv til at det er en spire i magen og at det da skal få bra :D

Forløpig termin vil være 10 desember :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Velkommen hit :) Her skal vi vokse og gro helt til desember :)




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Tørr ikke slippe jubeln helt løs ennå men håper jeg kan hyle av høy hals til lørdag :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Gratulerer så mye. Så gleder vi oss til å høre gledeshylet på lørdag ;)
 
Etter litt fiksing ;)
Det kan ikke være falsk positiv 2 dager på rad værtfall :) her er den samme som jeg har delt vanskelig å vise streken med det lille vinduet på disse testene :p
ImageUploadedByBV Forum1395910416.820964.jpg


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Ser jo streken din bedre i dag syns jeg:D
Så bra :D det syns faktisk jeg ogåså etter å ha sammenlignet dem :)
Også begynner jeg så vidt å kjenne den snikende morgen kvalem om jeg ikke spiser med engang så det må jo bety noe :D
 
Jeg må være blind for jeg ser den ikke :( Men så har jo disse strekene en tendens til å være mindre synlige på bilder :angry

Håper du får en knallsterk test på lørdag :)
 
Jeg må være blind for jeg ser den ikke :( Men så har jo disse strekene en tendens til å være mindre synlige på bilder :angry

Håper du får en knallsterk test på lørdag :)
Det er helt i orden :) liker ærlige svar :)

Tusen takk :D håper det jeg også :) ikke tatt noen test i dag sparer den siste BT strimlen til i morgen tidlig :) også blir det CB til uka :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Jeg gleder meg masse til å se de positive testene dine som kommer :D:D
 
Jeg ser den. :) håper på sterkere neste test. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp