Så skuffet og lei meg....

Leandora

Forelsket i forumet
Fikk høre i dag at min beste venninne har snakket mye stygt om meg bak min rygg..

Det som er at denne venninnen har vært gravid sammen med meg..hun hadde termin den 17 juni og fikk den 18...
Hun har gjennom hele svangerskapet bare snakket om hennes plager og tanker...Mine har ikke vært noe å bry seg om og hvis jeg sa noe var jeg bare over hysterisk....Noe jeg ALDELES ikke var....[:@]

Da på lørdag hadde hun møtt ei eks venninne av meg( jeg hater aldri folk men henne liker jeg ikke siden hun tidligere har sjålet og prøvd å ødelegge mange vennskap for meg)
Der hadde hun sagt at hun trodde jeg ikke hadde slike rier da jeg ble innlagt og alt var så hysterisk...Hallo.....De så det jo på UL og slik registrering....Man klarer ikke lure slike....og legene og jordmødrene kjente jo det...og dermed ble innlagt...

Og da hadde hun også sagt at hvis jeg fikk før henne ble hun drit sur og ville ikke la hennes unge leke med min...
Hele den uka til vannet hennes gikk sende jeg mld om hvordan det gikk med henne og fikk aldri svar...ringte men tok aldri tlf....helt til vannet hennes gikk---da ringte hun meg og var SÅÅÅ glad og blid....Jeg var self glad på hennes vegne....men hvorfor ikke støtte meg???

Jeg før det første ville ikke føde i uke 34 og er kjempe glad de stoppet det....Når ble dette en konkuranse?????ÅÅÅ er så sint og skuffet...

måtte bare få det ut.

Gjennom dette svangerskapet har jeg funnet ut hvem som er mine venner og hvem som ikke er det......Er så lei meg og såra nå[X(][:o]

frekke kjerring!!!!  det er alt jeg har og si.... hun er hvertfall ikke noe god venninde når hun sier sånt og ikke stiller opp for deg[:'(]

sender en sttoorr trøsteklem

For å si det sånn; jeg har dumpet "venninner" av mindre årsak enn det! Skal ikke så mye til å se hvem som er venninner og hvem som ikke er [>:] Du har det bedre uten sånne "venner". Du finner garantert noen som er bedre [;)] Lykke til uansett hva du velger å gjøre [:)]

jeg føler det samme...føler at jeg kjenner mine ekte venner nå...man finner ut mye gjennom svangerskapet...
glem henne assa...hun er ikke verdt å tenke på engang...

Fytti hu hørtes ut som ei snodige ei.....Sånne venninne e ikkje någe å ha på.Du merke fort kem så e någe å samla på når du e gravide ja,der e mange som ikkje gidde å ta kontakt bare for at eg e  gravide og ikkje kan gå ut å festa og sånt...Men men ,dei får igjen når det e dei så sitte ensomme og forlatt og gravide seinare..hehe...Sei det te nar ke du meine.....

Hun hørtes vel egentlig Ikkje voksen ok til og bli Mor....
Bruk heller tida på di andre venninene dine.... [:D]

så teit av venninna di!!
Drit i henne, og fokuser på deg selv og den nærestående fødselen!!
Bruk heller tid på andre venner som bryr seg [:D]

Herregud for ei dame! nei høres ikke ut som noe særlig samle på. Da måtte dere ifallefall på prata ut om det. Veldig sant det du sier om att de ekte vennene viser seg nå når vi er gravide. Både jeg og sambo får merke det. Hvem som ringer, spør og lurer selv om vi ikke er med på all fest og morro lenger. .... Glad jeg med årene har skjønt att så lenge man har en eller noen få GODE venner så skal man ikke stresse. Kan jo også være att din beste venn kan være sin mor, sin bror eller søster :) Så ikke gidd gi for mye til venner som "gir deg en på trynet"

Stor klem!

Takk for all støtte....Nei vet hvem som er mine ekte venner nå...Gidder ikke bry meg lengre....Skal bare glede meg til lille jenta mi kommer...

Back
Topp