Så sitter man her 8+2 og føler seg ikke gravid lenger..

OAB92

Betatt av forumet
Jeg vet at det er normalt med svingninger i symptomer og at ting gjerne forsvinner litt rundt uke 9. Men det jeg reagerer på er den «tunge» pulsen som nesten gir ekko i hele kroppen plutselig ble borte mellom kl 4 inatt og 7 på morgenen. Føles ikke ut som hjertet jobber for to lenger, på en måte. Den tydelige pulsen har vært det eneste som har vært konstant hele tiden. Så da blir jeg litt mer bekymret enn jeg burde. Følte meg også mye «lettere» når jeg våknet på morgen, og hadde ingen problem med å stappe i meg en skive med en gang. Litt mer uggen utpå dagen nå, men regner ikke med at alle symptomer hadde forsvunnet med en gang uansett om mageboeren er i live eller ikke. Husker jeg følte meg annerledes rundt da jeg hadde MA også, men husker ikke pulsen da. Men er det noen som skjønner hva jeg snakker om? :p Hjerteslagene mine er mye lettere.. Legen min har ikke ledig time før om 2 uker, sykehuset her tror jeg bare tar undersøkelse på anbefaling, og det er 1,5t til nærmeste privat UL klinikk :/
 
Huff har ikke noen erfaring eller råd å komme med,annet enn at du evt tar en time hos fastlege evt privat. Er det MA vil det jo før eller siden komme symptomer på det.
 
Trenger ikke nødvendigvis komme symptomer med det første på MA. Jeg gikk i 5 uker etter fosteret var dødt og hadde fremdeles symptomene fordi livmora ikke oppfatta at fosteret døde, og fortsatte å produsere hcg. Jeg ville ringt sykehuset og fått kommet til en kontroll, det er de nødt til så lenge du er gravid og er bekymret. Og om du har hatt MA før bør de ta særlig hensyn til bekymringer.
 
Jeg følte meg tom, og "ikke gravid" lenger flere ganger tidlig i dette svangerskapet (mistet i MA i svangerskapet før dette), men jeg har en sprellende liten gutt i magen fremdeles, uke 20 nå, så jeg kunne absolutt ikke stole på følelsene mine denne gangen:heldigvis :happy:
 
Back
Topp