Så sint så skuffa

LibeH

Elsker forumet
Jeg har tidligere skrevet her inne hvor jeg og min kjære har strevd med å få barn, vi prøvde og prøvde i 1.5 år uten hell, så derfor dro min kjære til urolog for finne ut hva det var. Han fikk konstantert at han var steril og hadde kansje 10% sjanse på å bli far om han tok en operasjon og hentet ut sperm rett fra b-itestikelen, men denne operasjonen koster VELDIG mye, så vi la det hele på is og tenkte at da var det ikke meningen at vi skulle få barn sammen da.
Men savnet og drømmen lå liksom i mellom oss, så søkte etter alternative metoder for å få barn, så fant ut at i Danmark kunne vi bruke anonym donor og at det ikke var noe ventelister. Så i høst bestemte vi oss for å prøve, den 20 november fikk jeg mensen og 5 dager etter begynte jeg hormon styret for at dette skulle klaffe raskt, 4. desember hadde jeg eggløsning og satt meg på flyet til danmark for å bli inseminert og 18. desember fikk vi bekreftet at all verdens lykke hadde vært med oss, og gitt oss et barn på første forsøk.
Men i dag da min kjære annonserte på fb at han skulle bli pappa til en sønn, så tok en av hans kompisert og kommenterte: Å skal du bli pappa, trodde du bare skøyt løsskudd jeg, sikker på at du ikke skal en prat med postmannen om dette!!!!!! Dette altså ute på veggen hans, hvor alle de andre vennene hans kan lese den.

Jeg er så sinna, så utrolig forbanna, dette er ikke noe alle trenger å hvite, jeg hadde ikke engang tenk å fortelle det her inne jeg, men nå måtte jeg lufte hodet og hjertet mitt altså...[:@]

Så utrolig uomtenktsomt av han idioten av en kompis å skrive noe sånt!!! Dette er da ikke noe han har noe med å fronte for alle og en hver! Han høres ut som en tosk, og jeg må si at jeg hadde nok tatt meg en alvorsprat med han og fått han til å slette innlegget sitt!

ORIGINAL: Carta

Så utrolig uomtenktsomt av han idioten av en kompis å skrive noe sånt!!! Dette er da ikke noe han har noe med å fronte for alle og en hver! Han høres ut som en tosk, og jeg må si at jeg hadde nok tatt meg en alvorsprat med han og fått han til å slette innlegget sitt!

Jeg var så forbanna at jeg sendte en mail til å fortalte han hva jeg tenkte om han, og han beklaget det, men han sa jo bare sannheten.....
Men om ikke L. kunne slette det..... Feige f... han klarte ikke å be han om det selv engang.

Vil bare sende deg en klem jeg! Slike folk blir jeg så oppgitt over!

PS: mannen din kan slette statusen og legge den inn på ny slik at ingen ser hva som har blitt skrevet. Mener jeg i alle fall er mulig.

ORIGINAL: 1ny1påvei

Jeg var så forbanna at jeg sendte en mail til å fortalte han hva jeg tenkte om han, og han beklaget det, men han sa jo bare sannheten.....
Men om ikke L. kunne slette det..... Feige f... han klarte ikke å be han om det selv engang.

Han burde i det minste være mann nok til å sende han en melding og be han slette det selv!

Han burde i det minste være mann nok til å sende han en melding og be han slette det selv!

Nei ikke mye til mannfolk spør du meg, men nå har vi ryddet opp inne på fb så kansje vi har begrenset nyheten litt......
Men det er tilliten jeg føler er dypest krenket her, og det er det som gjør meg sint.

ORIGINAL: Stinius

Vil bare sende deg en klem jeg! Slike folk blir jeg så oppgitt over!

PS: mannen din kan slette statusen og legge den inn på ny slik at ingen ser hva som har blitt skrevet. Mener jeg i alle fall er mulig.

Vi har slettet det der innen nå.... Så får vi håpe at ikke så mange fikk sett det

Nei ikke mye til mannfolk spør du meg, men nå har vi ryddet opp inne på fb så kansje vi har begrenset nyheten litt......
Men det er tilliten jeg føler er dypest krenket her, og det er det som gjør meg sint.

Sånne ting er ikke kjekt. Er faktisk ikke alle som tenker over at alle andre kan lese det de skriver også.. Litt av en kompis må jeg si. Men han kan faktisk slette sine egne innlegg, pluss at den som eier profilen kan slette innlegg.. [;)] Får satse på at skaden er begrenset...[;)]

Ja, jeg skjønner godt at du er sinna[:@] For en idiot!
I mitt tilfelle var det bestekompisen til kjæresten min som ødela mye for oss gjennom facebook. Han publiserte at jeg var gravid da jeg var 11 uker på vei. Han ville sikkert dele en interessant opplysning som førstemann ut, og dermed ødelegge den store gleden for oss!

Ja Facebook er noe dritt når det kommer til slikt som dette.. Jeg syns det er blitt for avslørende! Jeg liker ikke å blottlegge hele livet der i alle fall.. 

ORIGINAL: Goth.mummy

Ja Facebook er noe dritt når det kommer til slikt som dette.. Jeg syns det er blitt for avslørende! Jeg liker ikke å blottlegge hele livet der i alle fall.. 

Sant, så sant! Skjønner meg ikke på folk... De burda da kunne tenke litt lenger... merker jeg blir sint selv her... [:@]
Håper det går bra m kjæresten din... [:)]

Alt er bra kjæresten min, men han ble mektig skuffet og sint selv i går kveld, men han er så utrolig godtroende når det kommer til disse kameratene sine, så han har nok alt tilgitt de [:@] Det er laaaaang historie med disse folka, og for si det mildt, jeg klarer ikke de.....
Men nå er det en ny dag her i verden, og det som skjedde i går, det skjedde i går, så da får også jeg gå videre [8D]

Takk for sympatien jenter, jeg er glad jeg har dere å lufte huet og hjerte hos [:)]
Ha en flott dag til dere alle [:D]

Han må være heilt idiot altså, unnskyld at eg sier det men eg hadde blitt så forbannet og skuffet selv! Ja sikkert morsomt for han for han veit ikkje historien, men folk bør da kunne tenke seg litt om! ( jupp, gravid hormoner her i gården !) Eg ville oversett han, det spiller ingen rolle kva han skriver og faren blir uansett barnefaren. Tankeløse mennesker! Du kunne jo ringt han og forklart at du vil ha det slettet, men da vil det jo bli lurt på kanskje?

skjønner godt at du er sint og skuffa!!!!!!!!!
er så lei av folk som tar barn som en selvfølge og ikke viser hensyn til andre!!!!!!!

Er glad for at d løste seg til dere!!!
Gratulerer så masse med sønnen deres!!!!!

ORIGINAL: Goth.mummy

Enig! Er ikke noe særlig når andre folk uten å tenke seg om annonserer alt mulig[:@]
Men er jo ikke sikkert alle tenker at dere har fått en anonym donor da.. Jeg ville i alle fall bare tenkt (hvis jeg ikke visste noe fra før, og så den statusen) at dere endelig hadde fått det til, på tross av at det var veldig lite sannsynlig[;)] Og samtidig tenkt at det var stygt gjort av han som kunne si noe sånt til en som har/har hatt problemer med å få barn. At han kan legge en sånn tanke i hode på en lykkelig pappa at det kan være "postmannen" sitt barn...[:@]

Så er ikke nødvendigvis at skaden er så stor[8|][;)] (hvis det er sånn at det var det med donor som er det hemmelige)

FOR en idiotisk drittsekk, håper ikke for mange så innlegget [:@].. Hva kan man si, er det muuuuulig å være så tankeløs??
Hoff..

Signerer bare alle over her jeg, for en drittsekk! Og ikke ha baller nok til å ta det med mannen din selv engang når det gjelder sletting av innlegget! Jeg blir kjempesinna på deres vegne jeg [:@]

kompisen burde tenkt litt lenger enn nesa hans rekker og kanskje skrevet gratulerer istedefor spydige kommentarer!!!! [:@]

For en STOR IDIOT [:@] Kjenner jeg blir sinna!! Jeg kan ikke fordra frekke, spydige og kvalme mennesker, blir provosert av sånt! Noen mennesker trenger å bli satt på plass!!!!   For en idiot!!

Men som du sier, en ny dag i dag [:D] 
Gratulerer igjen med den kommende gutten deres [:)] 

Back
Topp