Så sint at jeg rister!

bustemerete

Blir kjent med forumet
Fikk telefon fra søsteren min nå, som lurte på om jeg var gravid fordi det gikk rykter om det på bygda. Jeg hadde ikke fortalt min side av familien min noe, fordi søsteren også er gravid og jeg ville innenfor 12 uker før jeg fortalte det, face to face!

Men så har moren til vennina mi møtt mamma idag og gratulert henne for at hun skal bli bestemor x 2!!!
Så da har tydeligvis vennina mi, som visste at det var hemmelig og at jeg ikke hadde fortalt familien det, fortalt det til sin mor som ikke klarte å holde kjeft!

Er så sint! Det er første gang jeg er gravid, og jeg hadde gleda meg så til å fortelle mamma det! nå må jeg ringe henne og fortelle at det stemmer, før hun rekker å ringe meg..

Jeg har vel all rett til å være sint??
Har så lyst til å ringe å skjelle ut vennina mi!!
Hva ville dere gjort?

Fy faen! Hadde blitt rasende

Ja, jeg syns du har rett til å være sint! Veldig dårlig gjort av "venninna" di. Det er selvfølgelig kjekkest å kunne fortelle det selv, spesielt med første barnet. Uff, skikkelig dårlig gjort syns jeg.
Du får ta en alvorsprat med venninna di!
Men mamman din blir nok bare glad :)

BV-app!

Jeg hadde blitt RÅforbanna! Ærlig talt! Selvølgelig har man lyst til å fortelle den gode nyheten selv. Personlig syns jeg jo det å se reaksjonene til folk er halve moroa, og nå har du jo gått glipp av det. Jeg ville sagt klart i fra til den personen som sladra at det ikke er greit i det hele tatt!

Kjente jeg ble skikkelig irritert på dine vegner nå. :p

Jeg hadde nok ringt til den venninna å sagt et par ord å slengt på! Sånt gjør man bare ikke.. Å skulle hun si noe, så burde hun ha sørget for at mammen holdte kjeft.
Må jo være skikkelig surt for deg når du hadde planlagt alt, og det er første barnet, og nå vet sikkert halve bygda det?!

tusen takk! er veldig greit å få en bekreftelse på at det ikke bare er jeg som er hormonell og sær.
Er skikkelig surt, kommer ikke til å tilgi dette med det første..
Halve bygda der vet det nok alt, jeg bor ikke der lenger men er utrolig hvor mye de sladrer om alt likevel.
Skal ringe venninna mi nå, ho skreiv hei på fb så får ta det først som sist.
Er på jobb også, greit å ikke la det gå utover pasientene her :P

Hadde blitt superforbanna ! tillitsbrudd av rang! Lykke til med samtale, hun har ødelagt ganske mye syntes jeg....
Kjenner jeg fyrer meg selv opp her...

Skjønner veeeldig godt du ble sint og skuffa over dette ja!! Er jo det man gleder seg MAX til ; å fortelle familien om babyn i magen, fortelle det personlig! Huff, blir oppgitt på dine vegner.

haloooo??!! hadde denne venninnen fått beskjed om å holde kjeft men enda har hu plapra? hadde klikka! du har all grunn til å være sinna!!! :smiley-angry019 :smiley-angry019 :smiley-angry019 :smiley-angry019 :smiley-angry019

Dårlig gjort ja! Ikke greit det, sikkert ikke meninga at mora skulle si det:p hu er sikkert like forbanna på mora si å:p uff håper du får fortelle det selv til resten før det kommer ut:(

Hjalp ikke akkurat å snakke med henne! Ho innrømte at hu hadde sagt det til faren sin, men var 99,9% sikker på at han ikke hadde sagt det videre. Fikk faen ikke et jævla unnskyld engang! Mente at mora måtte ha hørt det fra noen andre! det er faktisk ikke mulig, er jo nesten ingen andre som vet det og det var hennes mor som sa det til mamma!!! Null sjans at noen andre har sagt det til henne, har såklart tatt en ringerunde til resten av venninnene mine for å forsikre seg om at det ikke har spredd seg/sprer seg mer
Kan bare glemme at jeg gidder å snakke med henne mer, det er så sinnsykt dårlig gjort! Tenk å ikke gidde å si unnskyld! ho ble bare stille....

Sjønner du blir forbannet! Opplevde noe av det samme forrige uke: En vennine av en vennine gratulerte meg og spurte om termin på Facebook som en kommentar i en status hvor (selvfølgelig) 21 stk var tagget i!! Dette førte til at flere slag seg på og gratulerte :( Fikk sendt brev til de der gjaldt og de slettet heldigvis kommentarene etter hvert, men utrolig irriterende ja! Vil jo selv gå ut med dette....om noen UKER..:P

Det var ikke særlig ålreit gjort synes jeg! Jeg hadde også blitt sint om jeg var deg! Om ikke, så hadde jeg hvertfall blitt veldig skuffet over henne...

Shitt pomfritt, jeg hadde KLIKKET! Kjenner jeg koker bare på dine vegne, så hun der "venninnen" din, skal være glad det ikke er meg hun har som venn:P

Sjønner du blir forbannet! Opplevde noe av det samme forrige uke: En vennine av en vennine gratulerte meg og spurte om termin på Facebook som en kommentar i en status hvor (selvfølgelig) 21 stk var tagget i!! Dette førte til at flere slag seg på og gratulerte :( Fikk sendt brev til de der gjaldt og de slettet heldigvis kommentarene etter hvert, men utrolig irriterende ja! Vil jo selv gå ut med dette....om noen UKER..:P

Man kan slette andres kommentarer på egen Facebook side selv ;) det har hvertfall jeg gjort i ulike sammenhenger.

Man kan slette andres kommentarer på egen Facebook side selv ;) det har hvertfall jeg gjort i ulike sammenhenger.
Det var selvfølgelig ikke min status så fikk litt små-panikk! :P

Hff jeg skjønner veldig godt at du blir sinna! Første barnet, det er jo så stort å fortelle til foreldrene sine - se uttrykket på den kommende bestemor!
Jeg synes du har all rett til å bli forbanna :(

Det er skikkelig dårlig gjort!!!!FYYYY sånt er ikke lov!!!!

Back
Topp