bustemerete
Blir kjent med forumet
Fikk telefon fra søsteren min nå, som lurte på om jeg var gravid fordi det gikk rykter om det på bygda. Jeg hadde ikke fortalt min side av familien min noe, fordi søsteren også er gravid og jeg ville innenfor 12 uker før jeg fortalte det, face to face!
Men så har moren til vennina mi møtt mamma idag og gratulert henne for at hun skal bli bestemor x 2!!!
Så da har tydeligvis vennina mi, som visste at det var hemmelig og at jeg ikke hadde fortalt familien det, fortalt det til sin mor som ikke klarte å holde kjeft!
Er så sint! Det er første gang jeg er gravid, og jeg hadde gleda meg så til å fortelle mamma det! nå må jeg ringe henne og fortelle at det stemmer, før hun rekker å ringe meg..
Jeg har vel all rett til å være sint??
Har så lyst til å ringe å skjelle ut vennina mi!!
Hva ville dere gjort?
Men så har moren til vennina mi møtt mamma idag og gratulert henne for at hun skal bli bestemor x 2!!!
Så da har tydeligvis vennina mi, som visste at det var hemmelig og at jeg ikke hadde fortalt familien det, fortalt det til sin mor som ikke klarte å holde kjeft!
Er så sint! Det er første gang jeg er gravid, og jeg hadde gleda meg så til å fortelle mamma det! nå må jeg ringe henne og fortelle at det stemmer, før hun rekker å ringe meg..
Jeg har vel all rett til å være sint??
Har så lyst til å ringe å skjelle ut vennina mi!!
Hva ville dere gjort?