Så sinnsykt vondt

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Har i snart 3 uker hatt ømme pupper sånn jeg pleier å ha noen dager før mens. Mensen kom jo aldri og puppene har bare fortsatt å være litt småømme.
Men nåååå......
Våkna i dag og hadde skikkelig vondt. Klarer knapt å ha bh på og bare det å bevege armene frem og tilbake eller ha di inntil kroppen på siden er vondt :hungover: Frister å ikke ha på bh, men da gjør det jo bare enda vondere pga bevegelse.

Flere som har sånn skikkelig vondt utover vanlig ømhet?

Jeg har kjent det ganske godt i puppene.. jeg får nærmest kramper i dem når jeg tar av BH etter arbeidsdagen :P

Hadde det ved forrige svangerskap noen ganger. Var så vondt at jeg ikke greide å ha på BH!

Ja, det har vært slik i 2-3 uker. Ømme, og ble store og harde. Jeg hadde heldigvis 2 bh'er som var for store liggend ei skuffen. Det gjør jo vondt bare å få en klem.
Er det veldig kaldt ute, og jeg blir litt kald. Så er det enda vondere. Kjennes ut som nåler inn i brystvorten. :sour:

Jeg har hatt det alle de tidligere svangerskapene, men ikke dette.. Da begynner jeg med engang å tenke oh no dårlig tegn.
Vet ikke om det kan trøste litt, men du har hvertfall et skikkelig bra (eller dårlig haha) graviditetstegn ;):happy::happy:

Har i snart 3 uker hatt ømme pupper sånn jeg pleier å ha noen dager før mens. Mensen kom jo aldri og puppene har bare fortsatt å være litt småømme.
Men nåååå......
Våkna i dag og hadde skikkelig vondt. Klarer knapt å ha bh på og bare det å bevege armene frem og tilbake eller ha di inntil kroppen på siden er vondt :hungover: Frister å ikke ha på bh, men da gjør det jo bare enda vondere pga bevegelse.

Flere som har sånn skikkelig vondt utover vanlig ømhet?

Jeg har noen dager med ganske store smerter ja, og i helgen våknet jeg med en pupp mye større enn den andre, haha. Det har rettet seg opp igjen nå da, men puppene har vokst. Det kan jeg ikke huske å ha opplevd i de to andre svangerskapene.

All medfølelse! Hadde det i første svangerskap - helt vanvittig! Våkna om natten med hyl om jeg la meg over på magen.. Men det varte ikke hele svangerskapet, såvidt jeg husker. Håpe det verste går over snart :love2

Back
Topp