Så sinnsykt sulten!!

Fiduz

Glad i forumet
Hei jenter :) noen andre som er sykt sultne? De siste 2-3 dagene har jeg spist hele dagene føler jeg. Spiser 4 knekkebrød til lunsj og etter 90min undervisning må jeg spise igjen. Kommer til å trille inn på føden hvis det fortsetter sånn :(

Ete å ete å ete, føle tarmene skrike ette føde heila tio!

Samme her!! Har like stor mage nå som da jeg var 6-7 mnd på vei sist! Det er helt vilt...! Og klarer bare ikke å stoppe, spiser til jeg er mett og så fortsetter jeg til jeg er helt uvel... Huff :-( Er godt plassert i gravidbukse allerede!

Kjempesulten! Var det sist også :)) Nettopp bestilt en stor pizza bare til meg :rolleyes:

Det går litt opp og ned til meg. I starten av uke 5 var jeg veldig sulten, men de siste par dagene og i dag (6+0) har jeg virkelig ikke hatt matlyst i det heletatt... Tvinger i meg litt og litt mat, og brekker meg etterpå.. Eneste jeg har lyst på er moreller og saftisen friskis ;)

Samme her!! Har like stor mage nå som da jeg var 6-7 mnd på vei sist! Det er helt vilt...! Og klarer bare ikke å stoppe, spiser til jeg er mett og så fortsetter jeg til jeg er helt uvel... Huff :-( Er godt plassert i gravidbukse allerede!
Off :( ikke godt å bli uvel. Jeg tror nok jeg spiser for å holde borte kvalmen. Etter 1-2timer uten mat kommer kvalmen snikende. Satser på det ikke varer så lenge.

Jeg var veldig kvalm, men har hatt 2 flotte dager jeg bare kan spise spise og spise deeeeilig :)

Jeg orker ikke så mye mat hver gang jeg spiser, så blir sulten igjen fort. Men blir mer og mer uvel etter mat utover dagen.

Ja! Har så sykt lyst på mat hele tiden. Ikke bare fordi det er godt, men magen rumler etter det konstant. Blir kjempekvalm om jeg ikke spiser da. Helt likt som sist jeg spiser vanligvis ekstremt sunt (er utdannet I ernæring) men når jeg er gravid får jeg så lyst på junk

I dag er jeg sinnssykt sulten selv. Jeg pleier ikke å spise så mye mat men nå er det ille. Er såååååå sulten xD

Sinnsykt sulten idag, og blir såå kvalm om jeg ikke får i meg mat fort nok;p

Back
Topp