Så sinnssykt sliten

mkrago

Elsker forumet
Jeg trodde kvalmen skulle ha begynt å gi seg nå og energien skulle begynne å komme tilbake, men jeg sover gjerne 3-5 timer etter å ha levert storebror i barnehagen. Jeg kaster heldigvis ikke opp så mye da jeg har begynt å ta kvalmestillende etter klokka og ikke etter formen. Jeg er så sliten at jeg bare har lyst til å gråte. Er 13+5, andre som er like slitne?
 
Jeg er 14 uker til onsdag og sliter selv med å være kjempe sliten. Kvalmen har gitt seg her, men magen min har blitt så mye tregere og stopper mere opp, pg det gjør da at jeg blir kjempe kvalm hver gang jeg spiser :-/ Har en 4åring som får være hjemme en til to dager i uka fra bhg nå som vi har mulighet, og etter endt dag er jeg helt ferdig. Godt det blir bedre etterhvert ;) Må si jeg gleder meg til fødsel og baby kommer, siden jeg har bekkenløsning allerede og :p
 
Jeg er såpass heldig at kvalmen er borte. Men jeg er så PUDDING hele dagen!! Kunne sovet 24-7 hadde jeg fått muligheten :s
 
Jeg trodde trøttheten min hadde roet seg litt. Men nå er jeg 14+0 og kan sove hele dagen! Sover hele natta men sover lett 2-3 timer på dagen også *gjesp*
 
Er 13+0, og kvalmen er ikke borte! Har begynt på jobb igjen 50%, og kjenner at det er jammen nok. Sover også masse. Kjenner at det går sånn utover humøret å være så konstant dårlig og ikke seg selv. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til Juli ... 6 mnd til med dette...
 
Supertrøtt, har som mål idag å holde ut til minis leggetid (planleggingsdag i bhg) men frister veldig med en lur nå.
Kvalmen er der om jeg ikke spiser ofte, om jeg hoster el.
Setter meg gjerne ned i armkroken til sambo og bare gråter, pga utslitthet. Stakkaren vet jo ikke hva han kan gjøre for meg.
 
Jeg er 12+5 og trøttheten er mye verre nå enn den har vært tidligere
 
Jeg er 14+5 idag og formen er fortsatt helt ræva.. Spyingen har roet seg litt men fortsatt spydd 3-5 ganger bare i helga og idag og er veldig ofte intens kvalmen, trøtt, hodeverk og bare skikkelig sliten. Føler meg helt ødelagt.
Var med ut i butikken idag og brakk meg, svimlet og måtte sette meg tre ganger... Hadde bare lyst til å spør etter nøklene og gå i bilen og gråte.
Begynner å miste håp om at det blir bedre med det første
 
Føler med dere, kvalmen har roet seg noe, men er helt utslitt. Jeg er i uke 14 i morgen, og klarer tilnærmet ingenting etter en dag på jobb og mamma tiden med jentene på ettermiddagen. Etter jentene er i seng legger jeg meg selv veldig mange dager.. Lykken blir å få tilbake energien og overskuddet
 
Jeg er 15 uker og føler fortsatt et stort søvnbehov. Føler meg litt som han Eckbo-karakteren som bare går rundt og gjesper hele tiden. Mannen min er blitt smittet av meg, noe hans mannlige kolleger mener er typisk. At man blir sympati-gravid på en eller flere måter. :) Vi får håpe det gir seg litt før ungen kommer. Tror det er viktig å ikke ha mer på timeplanen enn nødvendig, så man kan hvile ut nå og da med god samvittighet. Merket i hvert fall verdien av å ikke ha noen planer i helga som var.
 
Føler med deg. Jeg er 14+3. Tar phenergan to ganger i døgnet så kaster heller ikke opp, men blir ekstremt kvalm etter jeg har vært i aktivitet, og sover også 2-3 timer etter jeg har levert i barnehagen! Det er nok pga tablettene siden trøttheten slår inn en time etter morgentabletten. Føler formen har stagnert fullstendig, og stresser med at jeg burde klare å jobbe igjen snart, men forstår ikke helt hvordan jeg skal være i stand til det dersom det fortsetter sånn her!
 
Back
Topp