Hihi, jeg hater å legge meg før ham, for da sovner jeg, og når han skal legge seg, vekker han meg med alt bråket, og så blir jeg dritsinna og lei meg

!!
Jau, godt å ha noe å klage på, haha.. Finner mye å klage på om dagen jeg.
Jeg hater å legge meg uansett tror jeg.. jeg hater at han alltid legger seg først. Blir sur fordi han alltid skal legge seg så tidlig fordi han er trøtt. Som om ikke jeg er trøtt da! Men det blir bare vanskeligere å sove hvis jeg legger meg for tidlig. Da får jeg mest sansynlig ikke sove i det hele tatt.
Syns det er urettferdig at jeg aldri får senga for meg selv. Legger meg alltid med en snorkende mann i senga.
Savner rett og slett det å legge meg,helt alene og slappe av,og kanskje til og med klare å sovne før han legger seg.
Jeg legger meg så og si aldri samtidig med han. Rett og slett fordi han sovner nesten øyeblikkelig, det tar max 10 min, og jeg bruker minimum 20 min på å sovne. Så da blir jeg bare mer frustrert og lei meg,og sur på han som bare sovner med en gang.
Og han kan sove når som helst hvis han får muligheten,det klarer ikke jeg,allikevel skal han alltid legge seg tidlig.
Nå har han lagt seg for 20 min siden,så han sover vel som en stein

Og i morgen er han "snill" og står opp med junior. Noe som hjelper så utrolig mye når det bare blir hyl uansett så jeg våkner like tidlig allikevel.
Og når jeg da står opp i 10 tiden syns han at jeg har sovet lenge. Jo da jeg står opp sent. Men fordi jeg våkner av at junior hyler pga ett eller annet med en gang han står opp med passan sin så våkner jeg like tidlig. Og fordi jeg tross alt har fått noen timer med søvn er det enda verre å få sove igjen. Og når jeg da sovner etter en time så våkner jeg etter 5 min av junior som hyler fordi pappa etter ørten repetisjoner fortsatt ikke skjønner at han ber om gaffel,ikke vaffel.
Jeg hater søvnbehov..