Så sinna!

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Snuppa har mer humør enn meg og sambo tilsammen! Hun er enten superblid eller pottesur. Aldri møtt en slik bestemt baby! Flere som har barn med sterke meninger?

Oh ja, lillen vår er en riktig sinnatagg når han setter den siden til. Men heldigvis er han oftere blid og glad :-)

Hehe vet akkurat åssen det er, Lillemann her kan være superblid tilogmed le så plutselig skifter han om og blir skikkelig sinna XD han er ganske hormonell hehe

Det verste er at hun tråkker skikkelig på "dårlig-mor-nerva" hver gang.. Vet jo at jeg ikke er det, men da jenta er utrøstelig er det umulig å ikke la hormonene ta overhånd å lure på hva man gjør feil. 

ps. hormoner er slit, savner å ha kontroll på mine egne følelser!

Ja kjenner godt til den følelsen der!!!. Når lille begynner å gråte og alt jeg gjør bare blir verre, da får jeg bare lyst til å grine sjøl. Gleder meg veldig til han blir større og jeg vet hva han vil ;P

Ja jeg har vært ganske hormonell også, det er faktisk rart samboer har holdt ut med meg!! hehe
Heldigvis da så blir alt bare bedre og bedre som tida går, må bare se litt sånn på det :))

å jadda.. Både sønnen min på 3 og snuppa på 3 mnd har arvet temperamentet mitt..  Håper det roer seg etterhvert og de får det litt mer bedagelige humøret til pappaen sin som sjelden blir sinna. Har heldigvis roet meg etter at jeg fikk barn, men før var jeg eksplosiv, og det skulle ingenting til....

Back
Topp