Så satt jeg her da..

S@ra

Elsker forumet
Tok sambo i å ha løyet for meg, for ca tre mnd siden.

Han har blånektet i hele dag, men jeg vet hva han sa for tre mnd siden.
Nå nettopp skrek han meg midt i trynet: "Jeg har faen ikke jugd for deg"
også dro han avgårde.

Når de blir så sinte, er ikke det enda et tegn på at de har gjort det??

Hvorfor krangler dere om noe som skjedde for 3 mnd siden idag? Skjønte ikke helt den jeg...

ORIGINAL: Mamasan

det å bli sint kan også være et tegn på å være dritfrustrert over å ikke bli trodd av sin kjære...
3 mnd siden, er ikke det litt lenge å gå å gulpe på samme løynen?
Jeg fikk vite det igår kveld hos svigers, han forsnakka seg.

øh, jeg aaaaner ikke situasjonen.. men hvis d er noe alvorlig han har løyet om..elr uansett skulle du spurt han om hva han mener om d beviset du har for at han har løyet da[8|]
dårlig forklart,sorry..

ORIGINAL: S@ra

ORIGINAL: Mamasan

det å bli sint kan også være et tegn på å være dritfrustrert over å ikke bli trodd av sin kjære...
3 mnd siden, er ikke det litt lenge å gå å gulpe på samme løynen?
Jeg fikk vite det igår kveld hos svigers, han forsnakka seg.

Vet ikke helt side jeg ikke vet hva han skal ha løyet om..

ORIGINAL: Malleleo

øh, jeg aaaaner ikke situasjonen.. men hvis d er noe alvorlig han har løyet om..elr uansett skulle du spurt han om hva han mener om d beviset du har for at han har løyet da[8|]
dårlig forklart,sorry..

Han sier at jeg husker dårlig, at jeg blander situasjoner osv. Og at jeg bare skal ødelegge forholdet.
Jeg skal jo føde om 9 uker ca, så jeg har jo absolutt lyst til å ødelegge ja.. Og jeg kunne jo ikke bare
pakka tinga mine og reist på dagen, hvis det var det jeg ville.

ORIGINAL: Elises

Er det SÅ alvorlig at du er nødt til å terpe på det?

Jeg føder om 9 uker, har ikke hormoner til løgner. En løgn er en løgn, og det svekker
tillitten.

ORIGINAL: Camillas Guttar

er det snakk om en filleting, eller noge alvorlig?

Alt i alt er det alvorlig!

ORIGINAL: Malleleo

dårlig forklart,sorry..

Han sier at jeg husker dårlig, at jeg blander situasjoner osv. Og at jeg bare skal ødelegge forholdet.
Jeg skal jo føde om 9 uker ca, så jeg har jo absolutt lyst til å ødelegge ja.. Og jeg kunne jo ikke bare
pakka tinga mine og reist på dagen, hvis det var det jeg ville.

huff...ikke en grei situasjon.. han burde finne litt tålmod å snakke med deg da, og du kanskje være litt mildere..

Hvis du ikke fikk høre det før igår, er det ikke rart du er sint da. Og i og med at han forsnakka seg så er det kanskje tilfelle at han løy da..Hva var det han løy om?

ORIGINAL: NinaTherese

Hvis du ikke fikk høre det før igår, er det ikke rart du er sint da. Og i og med at han forsnakka seg så er det kanskje tilfelle at han løy da..Hva var det han løy om?

Hvis jeg hadde sagt at jeg ikke hadde løyet, og kjæresten min hadde brukt en hel dag på å si at han ikke trodde meg, at jeg hadde løyet osv. Så hadde jeg blitt rimelig forbanna, ja.

Jeg syns det er forskjell på løgner også, hvite, grå og svarte. Det har også noe å si for hordan reaksjon jeg ville hatt hvis jeg var den som var blitt løyet for.

ORIGINAL: fairy

Hvis jeg hadde sagt at jeg ikke hadde løyet, og kjæresten min hadde brukt en hel dag på å si at han ikke trodde meg, at jeg hadde løyet osv. Så hadde jeg blitt rimelig forbanna, ja.

Jeg syns det er forskjell på løgner også, hvite, grå og svarte. Det har også noe å si for hordan reaksjon jeg ville hatt hvis jeg var den som var blitt løyet for.

Signerer denne...ikke rart man blir forbanna om han blir beskyldt for noe han ikkke har gjort..

ORIGINAL: Miss lilla

ORIGINAL: arquinne

Jeg er litt spent på hva han har løyet om jeg. 

sikkert bare en dusteting.... typisk det[8D]

Eller noe kjempealvorlig, er jo forskjell på hva man betegner som alvolig eller ikke......[8D]

Jeg støtter gubben din, jeg- hekkan så frustrert jeg hadde blitt om gubben min ikke trodde på meg....!

Jeg vet han har løyet, om hvor han sov en natt han fyllekjørte! Og han tok
kokain [:@][:@][:@]

Sånn, da vet dere! Og jeg har ikke gått og gnålt om dette i hele dag, jeg har gråti
hele fuckings dagen....
Nå føles det som om jeg har gjort noe galt [:(] Unnskyld meg da for at jeg setter tilitt veeeldig
høyt på lista.

Sånn, da vet dere! Og jeg har ikke gått og gnålt om dette i hele dag, jeg har gråti
hele fuckings dagen....
Nå føles det som om jeg har gjort noe galt [:(] Unnskyld meg da for at jeg setter tilitt veeeldig
høyt på lista.

huff, DU har ikke gjort noe galt..............[:(]
Skjønner godt at du reagerer sånn, har selv levd i et forhold uten tillit og det gjør noe med en......i tillegg er du gravid og dette er det værste tidspunktet å bli "sviktet" på.

Håper du får snakket med samboeren din slik at dette kommer ut av verden.
klemmer

hele fuckings dagen....
høyt på lista.

SKjønner godt du er forbanna da ja..

Men har han gjort noe sånt før ellr..??
[:-]

***************************************************[:@][:@][:@]

hele fuckings dagen....
høyt på lista.
jeg visste det var noe sånn!!!
klart du VET at han har løyet når du sa tidligere at han forsnakket seg!!

hvordan kan dere tvile på henne da? [8|]

forferdelig vondt det må være for deg!!!! [&o]
en stor klem til deg! [:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

hele fuckings dagen....
høyt på lista.

SKjønner godt du er forbanna da ja..

Men har han gjort noe sånt før ellr..??
[:-]

Dette var hverdagskost for oss det første året. Og nå 4 år senere begynner det igjen. Men det er
sikkert derfor det er viktig for han å prøve å overbevise meg, for han vet han ikke får flere sjanser der.

Back
Topp