Så satt jeg her da...

Tessa

Forumet er livet
Mini våkna ca to og har holdt det gående med turning, krabbing,skravling, latter og gnaging der han kommer til på mamma og pappa...Nå sitter jeg her og han ligger i lekegrinda si. Tro vor lenge vi skal holde på i dag, han bgynner allerede å småklage etter selskap igjen, han vil vel bæres rundt som forrige natta.
Hva fanken gjør jeg? Har verken rygg eller armer til dette, jeg....

stakkar deg!! vet ikke hva som er best  jeg assa!Men de har blitt saa store naa at de ikke har vondt av aa ligge aa surve litt, om du skjönner hva jeg mener. Du som er mamma hörer jo forskjell paa graatinga, om det er 'naa har jeg vondt' eller 'naa er det driiit kjedelig aa ligge oppi her, TA MEG OPP!' graat. Vil hvertfall gi deg en god klem!

huff håper han sover godt nå og du gjør det samme! Klem!

Huff, jeg vet hvordan du har det! Vi har hatt en uke der Mathea har våknet flere ganger på natta og vil ikke ligge i senga og holder på med leking og turning i flere timer! Her er det da to tenner som er årsaken regner jeg med! Men uansett hold på de fleste rutiner, her gikk det over etter en uke og jeg var i zombietilstand!

Huffda, ikke bra.....[X(]

Snuppa var også våken i 2-tida inatt. Jeg var inne og gav henne smukken, la henne tilbake på puta (hadde turna endel) og gikk uten å si noe. Og stilt ble det. Samme greia i 3-tiden og da sov hun til halv 8.

Uff, håper dere er langt avgårde i drømmeland nå begge to.

ORIGINAL: rostan

Uff, håper dere er langt avgårde i drømmeland nå begge to.

huff ja.. ikke greit det der.. [&o] Håper det snur snart så du får sove skikkelig på nettene [:)] go klem..

Da er vi mer eller mindre klare for å dra til legen, for mini har visst fått øyekatarr han og...Så det kan være det som har plaget ham de siste dagene.

Back
Topp