Så satt jeg her alene

KathMor

Forumet er livet
Dvs Isabelle har tatt natta allerede [&:] Altså hun våkner for mat så klart, men i teorien så er det natta nå.. Men som sagt er det morra mellom 05 og 07 da.. [;)] Synes dette var vel tidlig, så spent på å se hvordan det går! Men ikke noe vits å holde våken en trøtt baby [8|]

Men men - får bare nyte the fact at jeg har kvelden for meg selv[:)] Og kjempe deilig at når kan jeg legge Emma "i fred" når hun kommer hjem veldig snart nå [:D]

Håper på god natt for dere, og det blir kos med "alenetid" for deg og Emma[:D][:D][:D]

er bittelitt misunnelig for navnet Isabelle, det var nemlig øverst på listen som mannen nektet[:'(][:D]

ORIGINAL: Vand

Håper på god natt for dere, og det blir kos med "alenetid" for deg og Emma[:D][:D][:D]

er bittelitt misunnelig for navnet Isabelle, det var nemlig øverst på listen som mannen nektet[:'(][:D]

Hahaha - var det? [:D] Det var det eneste navnet jeg nevnte som James likte godt [8D] Falt helt for navnet selv jeg nå, måtte gro litt på meg først.. Men nå synes jeg Emma og Isabelle er de fineste navnene og jentene i hele verden *kliss klass* [8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Vand

Hahaha - var det? [:D] Det var det eneste navnet jeg nevnte som James likte godt [8D] Falt helt for navnet selv jeg nå, måtte gro litt på meg først.. Men nå synes jeg Emma og Isabelle er de fineste navnene og jentene i hele verden *kliss klass* [8D][:D]

Ja, det var faktisk det. Og med E på slutten! [;)] Men ikke f** om han gikk med på det... bare fordi vi kjenner to som heter det [>:] For Ine og Isabelle syns jeg passer bra! [:D] Men nei, det ble Emmeli etter mye om og men[8D]

Back
Topp