så rolig!

millemax

Glad i forumet
det siste døgnet har babyen min hvert sååå rolig, kjenner hun rører så vidt på seg innemellom, og små hikker litt.
men hun pleier å være mye mer aktiv....
begynner å lure litt jeg nå...er det sånn hos dere også??

har prøvd å drikke både saft og brus, til ingen særlig nytte!

Nå ble jeg nesten litt letta.... Har det nemlig akkuratt sånn jeg også! Syns det har vært så lite liv i dag, virker som det er mye mindre enn vanlig.
Håper det bare er det at barnet får mindre plass inni der, men jeg blir litt bekymra også jeg da[&:]
Kanskje dette er typisk mot slutten siden vi er flere som opplever det? Vi får satse på det![:)]

har også merket at babyen har blitt roliger.. håepr de er normalt.. godt å høre at de ikke bare er jeg som merker de..

Tror nok at det er veldig normalt at de er rolige på slutten.
Husker da jeg skulle ha min første, da var hun kjemperolig, men legen sa at det var helt normalt så jeg stresset ikke med det.
Da jeg fikk sønnen min var han veldig aktiv helt til the end, jeg trodde nesten at det var unormalt, men jm på sykehuset sa at det også var like normalt..
Det begynner jo å bli veldig trangt for de så det er ikke så løye at de beveger seg mindre..

Min er også mer rolig enn vanlig. Og det er ikke bare idag. Så det er nok normalt. Han beveger på seg og hikker. Virker som om han prøver å strekke på seg uten å få det til. Er nok veldig trangt om plassen nå..

Min også er mer rolig nå! Spurte jordmora om det og hun svarte; at det er normalt på slutten, for når hodet har festa seg så får den jo ikke snudd så mye på seg lenger (som sant nok er logisk....ikke at jeg tenkte det men..), og det meste vi kjenner av bevegelser er ben og armer!! Ellers så er det jo mindre plass der inne også... som da gjør at det blir mindre bevegelser! Men det var viktig at vi kjente armer/ben bevegelser og hikking!!
Ble litt beroliga av det jeg da!! Men er også godt å høre at dere opplever det sånn og!

tusen takk for svar, da ble jeg litt roligere her[:D][:D]

hun har jo blitt mye roligere de siste ukene, men når hun nesten ikke rørte seg på ett døgn, bare litt små hikking av og til så ble jeg litt bekymra, var så uvandt....

tenk hvor merkelig det blir når magen er borte....[&:]
DET blir merkelig!

Ja bebisen min er også blitt kjemperolig..er mest bare hikking og slike
myke bevegelser..tror det er veldig lite tumleplass igjenn dær inne[:)]

ORIGINAL: millemax
tenk hvor merkelig det blir når magen er borte....[&:]
DET blir merkelig!

Ja.. jeg kommer til å savne å ikke kjenne noe der inne... kommer til å bli tomt å rart tror jeg! Men så har vi jo nurkene våre i armene da!! Det er jo en trøst!!

bebisen min har også vært rolig de siste dagene og det står jo på ulike svangerskapsbøkene at det er normalt fordi de ikke har nok plass nå den siste tiden så det er normalt slapp av jenter

Min er også eeeeekstremt rolig nå... Og om den rører på seg så er det fordi jeg bøyer meg eller spiser sjokolade [;)] og det gjør kjempe vondt de gangene hun rører på seg, kjenner et bein stikke laaangt ut på siden! Men kjenner jo hikking og sånn, så det er hvertfall liv der inne [:D]

nurket mitt har i det siste hvert stikk motsatt....helt vill...hehe[:)]
Det er så vondt syns jeg,pluss at jeg blir fort klar når han er så aktiv,men det er jo ett positivt tegn at han rører på seg da[;)]

ORIGINAL: millemax

det siste døgnet har babyen min hvert sååå rolig, kjenner hun rører så vidt på seg innemellom, og små hikker litt.
men hun pleier å være mye mer aktiv....
begynner å lure litt jeg nå...er det sånn hos dere også??

har prøvd å drikke både saft og brus, til ingen særlig nytte!

sånn var babyen min 4 dager før vannet gikk[;)] var inn og ut av sykehuset pga lite liv og brått så var ho her gett[:)]

Back
Topp