Så redd...

tingeling1

Forumet er livet
Jeg går og er så redd hele tiden for at jenta mi ikke skal få puste, eller at hun gulper og setter det fast i halsen.... Hun har gulpet sånn noen ganger, og jeg har måttet hjelpe henne å få det opp. Tenk om det skjer om natten mens jeg sover? Slitsomt å gå rundt å være så redd...

huff har d sånn æ å, men som lilletrampe si så ska dem automatisk snu hodet sjøl, men d e ikke så enkelt får oss heller da, har vel lov å bli litt bekymra nån gang, men trur vi gjør d lurt i å ikke tenk så alt får my på d, bli bare stressa av d.

Sånn hadde jeg det også da jeg fikk mitt første barn. Det er utrolig slitsomt-sov ikke de to første mnd etter at jeg hadde fått henne, for jeg mått passe på at hun pustet hele tiden.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe en krybbedøds alarm jeg. Det er en sensor som du legger under madrassen til babyen din, åsså passer den på at hun puster. Du kan lese mer her:

http://www.nasal.no/babysense.htm

vært så beroligende å hatt en sånn, d kosta litt da, men lure på å bestill en likevel æ....

ORIGINAL: sommerbaby

vært så beroligende å hatt en sånn, d kosta litt da, men lure på å bestill en likevel æ....

ja det er virkelig verdt hver krone....

Back
Topp