så redd

2008/2013/2014

Glad i forumet
Begynner å bli deprimert av å gå å tenke på at noe kan være galt med den lille.
Kjenner ikke liv, kun små bobler i ny å ne, er litt over 17 uker på vei.
Symptomene har plutselig forsvunnet.

Hjelp. Er i utrolig dårlig humør for tiden.
Forteller om mine bekymringer til min samboer, men han mener at jeg skal tenke positivt, å at det ikke er noe gale.

OUL på mandag forresten. LENGE til

Du, sånn hadde jeg også det.. Og det ble værre og værre etterhvert som det nærmet seg ul. Så nervøs!! Flott at du kjenner "bobler" - det er liv det!! :D Det går så fint på mandag! Men skjønner deg godt!
Klem :)

Du, sånn hadde jeg også det.. Og det ble værre og værre etterhvert som det nærmet seg ul. Så nervøs!! Flott at du kjenner "bobler" - det er liv det!! :D Det går så fint på mandag! Men skjønner deg godt!
Klem :)

Men kjenner bobler gjerne et par ganger en dag, så går d gjerne 2-3 dager til neste gang.
Blir sprøøøø

Alt er nok bra. Tro meg. Du bare vet når noe ikke stemmer.. Jeg visste det da det var noe galt for meg.

Venter en liten engel i september 2013 <3

Jeg kjenner heller ikke noe enda, er 18+2.. Men hos jordmor var hjertelyden veldig fin! Så nå gleder jeg meg bsre til oul på onsdag!:)

Jeg kjenner ingenting, er 16+2 bare bobler en gang for lenge siden. Og jeg finner hjertelyd med doppleren.

Håper dere har rett, jenter.

Krysser alt jeg har for at det skal være masse liv i magen... Og at lillegutt har det kjempefint.
Er alt bra på oul, så skal jeg "feire" med et par babyplagg...

Eg kjenne ingenting heller og er 17+3 i dag

Sniker fra august :)
Er 24 uker og kjente null og niks før uke 22. Aldri kjent disse boblene eller fiskehalene før det.. Kjenner fortsatt lite, noen få dult til dagen kun, men hjerte slår som det skal og alt er fint :)
Morkakens plassering har også mye å si på hvilke bevegelser man kjenner (min er forann)
Også skal man jo heller aldri sammenligne med andre da alle babyer er forskjellige i mors liv (sitert fra legen) :)

Back
Topp