så redd j var.....*hjeeelp* (litt lang)

Lillemumma*KL

Forumet er livet
i går hadde j den værste opplevelsen j noen gang har hatt.
fikk en telefon kl 0800, av svoger om at j måtte komme å hente han på jobb for samboern hans hadde krasjet og lå på sykehus...
Jeg kastet på meg klær og raste av gårde, tenkte at nå må j kjøre pent så ikke j også krasjer...

Da j kom på ei lang-strekke så skulle j kjøre forbi sjefen til samboern min, fordi j følte at j måtte forte meg litt... han kjørte da allerede over fartsgrensa...
Da j skulle legge meg inn igjen forann han fikk j sleng på bilen... prøvde å rette opp igjen, men d var ikke mulig, så forann meg og der kom en trailer(jeg brukte jo hele veien) viste rett og slett ikke hva j skulle gjøre, man rekker å tenke så mange taker på kort tid. men så gikk det rett ut av veien der j landet på fronten ned en bratt skråning og bilen hoppet deretter over på taket før den stoppet... j var litt tullete da j åpnet øynene igjen, men følte egentlig at j ikke hadde d noe vondt noen steder da. Kom meg ut av vinduet på pasasjesiden ved hjelp av sjefen til sambor og dro meg ut i armene... så begynte j å tenke på magen min [:(]*hjelp*[:(] j ble redd, men følte samtidig at alt var bra....

Ble kjørt på sykehuset og undersøkt i alle retnigner, og alt var bra med mor og barn, takk gud for d, j tror vi hadde englevakt, for d var en kraftig smell.. tørr ikk tenke hva som hadde skjedd uten sikkerhetsbeltet=/[&:]
Så har vært der i natt da... men er veldig mørbanket nå... men j kan huske at j holdt meg fast i rattet med den ene håda mens j dro vekk sikkerhetsbeltet som går under magn... vet ik hvodan j rakk d men, merker i dag at den armen som fikk trøkken er vond, ikke den andre=) er bare utrolig glad for at aøt gikk så bra... Dama til svoger har d også bra, hun ble også skrevet ut igjen i dag=)

Skal si det var en bekymret svigermor i går som ik hadde fått gjort stort på jobben...

Beklager at dette ble litt langt, måtte bare fortelle litt=)

Uff for en opplevelse, glad alt er bra med dere alle!!!

Oi for en grusom opplevelse!! Jammen godt at du og barnet ditt klarte dere så bra!!

Uff for en forferdelig opplevelse.

God at alt går bra med dere alle 3.

å for en skummel opplevelse det må ha vert for deg stakkars!takk å pris at ingen kom til skade(alvorlige)

Å herregud for en forferdelig opplevelse! Men enda godt at det gikk så bra som det gjorde da!

Å herregud, kjente jeg fikk helt frysninger her jeg, men kjempebra at alt gikk bra med dere alle da[:)]
Må ha vært helt forferdelig å oppleve.

Huff, så fælt!! bra det gikk bra med dere da!! [:)]

ja vi er veldig glade for at alt gikk så bra=)
må si j var redd *nurket* hadde tatt skade av d.. men kjenner jo i dagat han ikke har d[:D] bare mor som er litt stiv og støl=)

huff, det var ingen hyggelig biltur! Bra det gikk såpass bra med alle sammen. Skummelt når slikt skjer [&:]

Hjelpe meg.... Det var mye dramatikk. Kan tenke meg det tok en stund før du sluttet å skjelve...

Utoli at alt gikk bra, dere hadde nok englevakt ja [:)]

Skjønner godt at du ble redd da,ja!! Jeg kræsja sjøl på fredag,men ikke så ille som det der.. Men følelsen er nok sikkert ganske lik når man skjønner at det kommer til å gå gæernt [8|]

Godt å høre at det er bra både med deg,samboeren til svoger'n og babyen i magen [:)]

kjempe fint at alt gikk bra med dere.

Gud så fælt.. Jeg med alle hormonene begynte å gråte.. Sitter med skikkelige frysninger! SÅ gla for at det gikk bra!!

ja de hormonene kan ta litt kontoll=)
vet ik om j har rukket å reagere ordentlig på d som har skjedd enda...
da j satte meg i bilen å kjørte til sykehuset så kom d noen tårer, men d var d hele...hmmmm... litt i sjokk..

[:(][:(]Englevakt!!! begynte å grine mens jeg leste innlegget ditt. Fy flate, flaks sier jeg bare, nå må du være forsiktig når du kjører bil!!!

ja j kommer nok til å være forsiktig....
men j viste jo heller ikke hvordan veninna mi hadde d heller, så skulle lissom forte meg da...=/
Men vi er alle glad at alle har d så bra=)

Back
Topp