Så redd for at vannet skal gå...offentlig

return

Mamma til 3 i september
Venter min nr.3. De to forrige fødselene har startet med at vannet har gått. Dem som har opplevd det vet at om det skulle skje ute blant folk ville ikke det vært så kult... Jeg har vært heldig de to forrige gangene der det har gått hjemme. Ingen kan si om fødselen vil starte med vannavgang denne gangen også, men sjansen er vel ganske stor.
Har en uke igjen på jobb og tenker masse på det...hva om det skjer i kantina, på butikken osv. Kan ikke lukke meg helt inne de siste ukene, men akkurat dette plager meg.
Noen som har det på samme måte eller har hatt flere fødsler som har startet med vannavgang?

Tenker ikke sånn på det, nå er jeg 39 Uker i morra, så om vannet hadde gått på byggmakker i dag når jeg var der hadde jeg bare blitt glad.. Hehe.. Men jeg aner ikke hvordan det starter på meg siden jeg ble satt i gang sist :)

Vannet gikk med nummer 1, men måtte tas under fødselen med nummer 2.
Så aner ikke hva som skjer denne gangen. Men tenker at om det går offentlig så gjør ikke det så mye. Håper igeunnen vannet går denne gangen også, fødselen gikk fortere da, hehe.
Jeg leste nettopp at vannet som oftest gikk når man vAr hjemme, for da slappet man av. Så om du skal ut på noe får du stresse litt, så går det kanskje ikke?! :)

Jeg farter ut rundt forbi hver dag og må jo si at tanken har slått meg, men inbiller meg at jeg hadde blitt mer gira over at babyen endelig kommer enn flau for en liten vanndam. :) Men får håpe det skjer her hjemme :D

Er enig, håper ikke vannet går når jeg er ute, mn lite å gjøre med det.... Orker ikke sitte hjemme heller :-P
sist gikk vannet på natten, så håper det skjer hjemme tidlig på morgen :-P

Back
Topp