Så redd for at noe er galt

Lillebokfink

Flørter med forumet
I dag har jeg hatt en så fryktelig dårlig følelse. Føler at noe er galt eller tenker som så at:,,Hvordan kan jeg vite at alt er bra? Slår hjertet?"

Føler meg jo ikke særlig gravid utenom kvalmen. Har veldig lyst å ta en ultralyd, men dessverre så finnes det ingen privat klinikker som driver med sånt her i nærheten. Lenge å vente til den ordinære :(
Flere som er bekymret?

Og må bare legge til at på tirsdag satt jeg kjempespent på legekontoret og skulle på 1. kontroll og han hadde sagt at vi skulle ta en titt med ultralyd for å finne termin. Men når jeg kom inn så tok han bare en vanlig legetime med tanke på sykmeldinga jeg har fått pga kvalme og veldig lavt blodtrykk. Svangerskapskontrollen sa han at vi kunne vente med til neste legetime, dvs. 25. januar når jeg er mellom 12+1 og 13 uker på vei... Har vært så fornøyd med legen tidligere, men kjente jeg ble litt skuffet nå.. Og ble helt paff og lei meg når jeg var der så det gikk ikke helt opp for meg før etter jeg hadde gått derifra. Det var dagens lille utblåsning fra meg laughing7

du er ikke alene om å ikke føle deg gravid. nå er jeg bare 9 uker på vei, og for noen uker siden var jeg dårlig, kvalme osv. men nå er det som om ingenting. det er blitt såpass at jeg skyver det unna meg, at jeg er gravid liksom. jeg var også på førstegangs kontroll for to dager siden, og jeg ble også skuffet over legen jeg hadde. det ble til og med påvist at jeg har litt uvi, men verken damene på lab'en eller legen gjorde noe! all gravitidetsfølelse er vekk...
håper hvertfall at det ordner seg for deg.. :-)

Du er ikke alene om at noe kan gå galt.. er 10 uker men super nervøs for at det skal gå galt nå.. sjekker nesten papiret etter hver gang jeg har vært på do :-( Håper jeg kan ta det mer med ro snart og nyte å gå gravid igjen...

Litt godt å se det ikke bare er meg, men samtidig ikke kjekt at dere er nervøse heller, men det hører vel med... Ja like nervøs hver gang jeg er på do her også, spesielt etter at jeg opplevde en SA i høst...

Jeg skjønner deg veldig godt! Selv med 2 tidlige ul så klarer jeg ikke slappe av (men har selvfølgelig med omstendighetene å gjøre) og går nesten bare å venter på at det skal begynne å blø igjen. Vet jo at jeg har en innkapslet lomme med blod i livmoren så tenker jo at det må vel ut før eller siden...? Selv om legen håper på at den bare skal absorberes av kroppen.... Så ja, jeg kjenner veldig på den følelsen av at det kan gå galt..

Jeg skjønner deg veldig godt! Selv med 2 tidlige ul så klarer jeg ikke slappe av (men har selvfølgelig med omstendighetene å gjøre) og går nesten bare å venter på at det skal begynne å blø igjen. Vet jo at jeg har en innkapslet lomme med blod i livmoren så tenker jo at det må vel ut før eller siden...? Selv om legen håper på at den bare skal absorberes av kroppen.... Så ja, jeg kjenner veldig på den følelsen av at det kan gå galt..
Det hørtes ikke noe kjekt ut, men håper legen har rett selv om det kan være vanskelig å tro helt på det alltid :)

Du er ikke alene om at noe kan gå galt.. er 10 uker men super nervøs for at det skal gå galt nå.. sjekker nesten papiret etter hver gang jeg har vært på do :-( Håper jeg kan ta det mer med ro snart og nyte å gå gravid igjen...
akkurat sånn her også

Back
Topp