Så rart..

*Nr2*

Elsker forumet
Her sitter eg og leser om alle som føder, har tegn til begynnande fødsel, modning osv osv.
Sjølv føler eg det er fleire veker til det blir min tur - og eg har ikkje rukke å bli utålmodig enda... nesten som eg føler meg litt "uttafor" [;)]

Kanskje den følelsen er riktig for alt eg veit - kanskje blir det aprilbaby på oss? [8|][;)]

Er berre så rart at eg er komme så langt, men føler ikkje at det skjer noke med det første... [8D]

du er heldig som har det sånn.. jeg også var sånn for en liten stund siden.. men etter noen masrier som lurte meg kraftig, er jeg mer mentalt klar og klarer nesten ikke tenke på annet enn når hun kommer..

Så NYT det :)

Så flott at du greier å være tålmodig! [:D] Tror det er en stor fordel for psyken, i alle fall hvis en klarer det frem til termin.

Jeg var også tålmodig lenge (til termin), men så... [;)] Jammen ikke like lett når jeg bikka over den datoen. Utrolig hvor viktig en slik dato kan bli, selv om de færreste treffer den.

Eg tror eg får ein te aprilbaby[:)]

E så drittleie av at folk spør " E du ikkje leie av å gå gravide nå??"..
Ikkje leie i det heila tatt!..

Ja, var sånn sist òg.. gjekk ei veka over, men vart ikkje utålmodig da heller egentlig.. er deilig det, ja.
Er egentlig ikkje lei av at folk spør om eg er lei - bryr meg fint lite [;)]

Einaste eg er litt lei, er å ikkje ha nok overskudd om dagane, og lei denna snøen - så egentlig er det supert at ho venta litt til, kanskje snøen rekk å smelta enno meir før ho kjem [8D]

Så supert! Er jo bare SÅ flott at du ikke er utålmodig! Om formen er god så kan du gjøre masse !! (Med måte ... [;)] )
Er selv "fengslet" til godstolen og tålmodigheten er forlengst forduftet.
Så kos deg med eldstemann og gubben ennå en liten stund før nattevåkingen setter igang!

Back
Topp