Så rart?

hes

Forelsket i forumet
Jeg tok en test til i natt rundt 2.30 - og da var ikke test streken sterkere lenger? Hva i alle dager er det som skjer?
 
Hei hes!

Var det graviditetstest eller eltest?
Graviditetstesten bør tas om morgenen, eller rettere sagt, skal... For da er urinen mer konsentrert og gir et mer riktig svar...
El testene skal imidlertid tas senere på dagen, men da bør du ikke ha drukketnoe særlig med vann etc et par timer før du tar testen. El testen viserimidlertid positiv ei stund, før så å gå ned. Den viser når el er på topp liksom...
Blei du noe klokere da???

Klem
 
He..Vet ikke helt..Har ikke tatt graviditetstest enda. Det var en el test - men synes det var rart at den var positiv 1930 og negativ 0230? Vel vel..Satser på at det har klaffet.."koste" oss både torsdag og igår..[;)]
 
Var den så rask opp og ned liksom? Eller hadde du flere dager med positiv? På min bruksanvisning står at enkelte av oss jenter har rask oppgang, og så nedgang, så de av oss bør ta test hver 12. time,istedet for 1 om dagen...

Ønsker deg lykke til,hes,og håper det har klaffa...
 
Hatt skikkelig el symptomer da i hele går og idag - tok test rundt 17 torsdagen, så tok jeg ikke før 1930 igår, og da var den positiv - så den kan jo teoretisk sett ha vært positiv ett døgn allerede.. Og så var den svakere igjen inatt da..

Sukk - blir helt sprø av dette her..[8|]
 
I know... Jeg fikk jo litt sterk strek på min el test på aftenen, og dagen etter,v 12 tiden, så var den myyye svakere, så jeg har ikke trodd jeg har hatt el denne mnd..., men neimen ikke godt å vite allikevel... Men vi får håpe det beste. Kan jo hende atdu hadde rask oppgang:)
 
Er lov å håpe vertfall..[;)]
 
Back
Topp