Så rart!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jah... Jeg kan faktisk spise mer nå, uten at det kommer opp. Kaster opp mye mindre. Så tenker jeg med meg selv ''haha, går det ann da? Å føle seg bedre?'' Jeg har vært så dårlig i det siste at jeg ikke ante at det gikk ann å bli bedre. Haha, måtte le litt med meg selv. Ble litt redd samtidig, siden jeg er jo faktisk mye bedre enn noen gang. Kan spise ordentlig mat uten å kaste det opp!! Men så kommer jeg jo på at det er jo i uke 14 det begynner å avta! Herlig følelse! *bank i bordet* haha : D noen andre av dere som føler det slik?:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingenting e bedre enn at formen kjeme seg :)

Så deilg :) husker selv når mat ble godt igjen rundt uke 13 :D men klarer fortsatt ikke spise brødskive med kjøpings-jordbærsyltetøy, grøss!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så bra! :) ingenting er bedre enn det :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Haaja, det varte ikke lenge.. Kom på skolen, å det første jeg gjør er å kaste opp.. Kan ikke spise noe heller for å bli dårlig igjen.. Faen heller..!!

Oh no.... :/

Kødd med meg.. Nå kan jeg ikke spise noe heller fordi alt kommer opp.. Å sånn kommer det nok til å være hver dag fremover da vi alltid må opp tidlig.. Tror det har noe med saken og gjøre, siden når jeg har helg, så spyr jeg ikke. Hva skal jeg gjøre ?:((

Kødd med meg.. Nå kan jeg ikke spise noe heller fordi alt kommer opp.. Å sånn kommer det nok til å være hver dag fremover da vi alltid må opp tidlig.. Tror det har noe med saken og gjøre, siden når jeg har helg, så spyr jeg ikke. Hva skal jeg gjøre ?:((

Så du hadde laget en tråd til men svarte her jeg... Ja.... Hva gjør man? Neimen ikke godt å si.. Nytter jo ikke å snu helt om på døgnrytme osv heller... Vil jo heller ikke tro læringsutbyttet er helt optimalt når du har det slik :/

Hva studerer du? Er det mye obligatorisk?

Så du hadde laget en tråd til men svarte her jeg... Ja.... Hva gjør man? Neimen ikke godt å si.. Nytter jo ikke å snu helt om på døgnrytme osv heller... Vil jo heller ikke tro læringsutbyttet er helt optimalt når du har det slik :/

Nei, det skjønner jeg.. Men jeg klarer overhode ikke følge med på noe som helst.. Har tentamen imorgen.. Å kjenner jeg gruer meg allerede..

Jeg går jo service og samferdsel..! Det er vel en hel del, men om jeg får dokumentasjon fra legen går det bra. Men vet jo ikke om jeg får det?..

Jeg går jo service og samferdsel..! Det er vel en hel del, men om jeg får dokumentasjon fra legen går det bra. Men vet jo ikke om jeg får det?..

Mmm stemmer, mener du har sagt d før men glemmer litt;) Kan hende d kan være greit å høre med legen? H*n vet el hvor dårlig du har vært med tanke på innleggelse og alt. Hadde det hjulpet deg at du feks kunne komme litt senere (om ikke alle dager så kanskje på de verste dagene) så hadde jo det gjort mye??

Nei, det skjønner jeg.. Men jeg klarer overhode ikke følge med på noe som helst.. Har tentamen imorgen.. Å kjenner jeg gruer meg allerede..

Nei ikke sant.... Skjønner du gruer deg da....!!

Mmm stemmer, mener du har sagt d før men glemmer litt;) Kan hende d kan være greit å høre med legen? H*n vet el hvor dårlig du har vært med tanke på innleggelse og alt. Hadde det hjulpet deg at du feks kunne komme litt senere (om ikke alle dager så kanskje på de verste dagene) så hadde jo det gjort mye??
Haha, det går så bra så!:) ja, det er sant! Ja!! Det tenkte jeg på og, hadde hjulpet utrolig mye! ;o

Haha, det går så bra så!:) ja, det er sant! Ja!! Det tenkte jeg på og, hadde hjulpet utrolig mye! ;o

Da ville jeg prøvd det!! :) er jo "bare" halvannen mnd igjen så blir ikke så vanvittig mye fravær av det. :)

Da ville jeg prøvd det!! :) er jo "bare" halvannen mnd igjen så blir ikke så vanvittig mye fravær av det. :)

Det er sant! Skal til jm den 15.mai! Skal snakke med hun da :) men kontakter lege om det blir verre innen den tid.!

Back
Topp