så rart....

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Jeg har hormonspiral, men i dag har det kjent ut som jeg har el.....[8|] og det er jo ikke mulig med hormonspiral..... kan det være noe annet som kjennes ut som el? dere som har spiral, aner dere??

Fins nok av "spiralbarn" der ute.. [;)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Sicily

jeg har akkurat tatt ut min etter 6mnd med "mensensmerter". noen så ille at jeg skrek...........[:'(] var på sjekk, men inenting galt. hadde den inne i omlag 1,5år tilsammen. bynnt på minipillen nå og merker ingenting!

huff denne hormonspiralen er noe dritt[>:] nå skal jeg snart prøve kobberspiral, så får vi se om det blir bedre da[;)]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

huff denne hormonspiralen er noe dritt[>:] nå skal jeg snart prøve kobberspiral, så får vi se om det blir bedre da[;)]

jeg holdt seriøøøøst på å miste vettet. hadde jo som sagt driiit vondt til tider og humøret var VERRE enn da jeg gikk gravid. aff..og sexlysten? heh, den var overhodet ikke der! nei og nei. men heldigvis blødde jeg aldri siden jeg ikke hadde fått mensen igjen etter fødsel da jeg satte den inn, og ikke la jeg på meg heller. såeh...
jeg måtte bare ta ett valg jeg, og så jeg gjorde hehe[&:]

ORIGINAL: proudmummy

jeg holdt seriøøøøst på å miste vettet. hadde jo som sagt driiit vondt til tider og humøret var VERRE enn da jeg gikk gravid. aff..og sexlysten? heh, den var overhodet ikke der! nei og nei. men heldigvis blødde jeg aldri siden jeg ikke hadde fått mensen igjen etter fødsel da jeg satte den inn, og ikke la jeg på meg heller. såeh...
jeg måtte bare ta ett valg jeg, og så jeg gjorde hehe[&:]

Heldig du som slapp blødninger da[;)] Jeg har hatt masse blødninger som er helt på bærtur[>:][X(]
Godt man kan velge[:D]

Ville ikke byttet til kobberspiral med mindre du har planer om å bli gravid[8D]
De har funnet ut at den ikke er mer enn ca 50% sikker, og om jeg ikke tar helt feil er de vel sluttet å selge den også.. Mener det var her inne jeg leste det faktisk.

Back
Topp