Så på vekttickeren min

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
at om en kg er jeg halvveis til mitt første mål.. Så er det jo 5-10 kg til etter det da.. Men greit å ha litt delmål.. Hehe.. Gleder meg til det blir litt varmere i været sånn at jeg kan ut å gå lengre turer..! Gjerne i skogen..!

Kjempebra Almyrida!

Hvordan bestemmer du deg for hvor mye du skal slanke deg? Jeg er så usikker jeg, men som deg så har jeg et mål i første omgang, så får jeg se hvor mye jeg vil ned etter det, for jeg vet at jeg vil ned mer.

Nei, altså jeg har bare tatt utgangspunkt i hvor mye jeg veide da jeg traff sambo.. 65 kg.. Da følte jeg meg vel, og det var faktisk ikke så verst å kjøpe klær.. [8|] MEN så bør jeg gå ned LITT til, for når jeg da øker litt på karbohydratene, så legger man på seg noen kg igjen.. 3-5 kg.. Så da har jeg de 8 kg igjen her til 70, første delmål.. Så får vi se hvor lang tid det tar, før jeg bestemmer hvordan jeg gjør det videre.. [:)]

Så flink du er!! Jeg ser også frem til at snøen skal forsvinne slik at det blir bedre å gå turer!

Du er superflink altså!!! Stå på videre, du er snart i mål [:)]

Du er flink, altså!! Stå på, så er du i mål om ikke så lenge!

ORIGINAL: Almyrida81

Nei, altså jeg har bare tatt utgangspunkt i hvor mye jeg veide da jeg traff sambo.. 65 kg.. Da følte jeg meg vel, og det var faktisk ikke så verst å kjøpe klær.. [8|] MEN så bør jeg gå ned LITT til, for når jeg da øker litt på karbohydratene, så legger man på seg noen kg igjen.. 3-5 kg.. Så da har jeg de 8 kg igjen her til 70, første delmål.. Så får vi se hvor lang tid det tar, før jeg bestemmer hvordan jeg gjør det videre.. [:)]

Jeg sikter også på 70 kg i første omgang, men etter å ha sett på bilder av meg selv da jeg veide så mye/lite så ser jeg at jeg nok gjerne har lyst til å ned et par kilo til, men jeg vet jo at man må sikte lavere som du sier pga at man går opp et par kilo når man endrer kostholdet igjen. Vel, det er lenge igjen enda, så jeg har nok rikelig av tid til å bestemme meg. Det er jo så lenge siden jeg var normalvektig at jeg aner jo ikke hvordan jeg vil se ut lenger.

Back
Topp