Så otroligt sött!

Aily

Glad i forumet
Förut när vi var på affären så upplevde jag o sambon nåt väldigt ovanligt..Oliver sprang som vanligt runt på affären med en sån liten kundvagn, sen var det en man inne på affären som satte sig på huk o börja prata med Oliver..Gissa vad sötingen min gör då! Han springer fram till mannen(en helt okänd person) o ger honom en stor kram [:)] Va så otroligt sött o det tyckte nog mannen också för han börja skojja med Oliver o fråga om han skulle bli med honom när han skulle gå o Oliver gick gladeligen efter [:D] Både jag o sambon stog bara o gapade, nog för att Oliver tycker om o "prata" med okända på håll men o ge okända en kram är inte nåt som hör till vardagen precis [;)] O speciellt inte o följa efter folk han inte känner! Han ignorerade mig o sambon totalt o började gå efter mannen..Va så sött o se på...Fick säga till honom flera ggr innan han vände o kom tillbaka till mig o sambon :P Jajja, gott att han inte är rädd av sig iallafall, lovar ju gott inför barnehagen framöver [;)]

Så herlig! [:D] Ja, godt å se at han er tillitsfull til nye mennesker før han begynner i barnehagen. [:)]

Back
Topp