Så oppblåst

Bina

Pine Bina
VIP
Så det ser jo ut som jeg er 4 mnd og ikke 4 uker på vei :O
Spesielt på kvelden ...

En del oppblåst om dagen jeg også, men det er ingen babykul som starter såpass over trusekanten, derfor ingen som gjetter svangerskap på meg ;) Er 6+4 i morgen(torsdag) med nr 2, så håper ihvertfall magen kommer litt før denne gangen :P

Er skikkelig oppblåst på kveldstid. Siden jeg i utgangspunktet er så liten, så ser det ut som jeg er flere måneder på vei.. Håper det snart går over, og at det ikke begynner slik på dagtid, for da kan jeg ikke holde det hemmelig særlig lenge :P

Jeg opplever akkurat det samme, har utrolig mye luft i magen.. spesielt på kveldstid. Klarer ikke å bruke buksene mine på kvelden som er trange rundt magen.. :P

Jeg blir også veldig oppblåst i løpet av dagen...men det skyldes nok også at jeg ikke har trent magen på veeeeldig lenge :P

Jeg var veldig oppblåst på tirsdag, greide ikke å holde inn magen på noen måte :p

Jeg merker det egentlig mest i brystene, de er store og ømme, så vondt når jeg tar av meg BH-en på kvelden.

Utrolig oppblåst her også, så det gjør vondt :( Veldig plagsomt og vet ikke hva jeg skal gjøre er 6+4 i dag ser ut som jeg er 5 mnd på vei nå :(

Å ha på bukser er det verste plagget jeg kan ha på akkurat nå. Alle strammer, til og med treningstightsene! Håper sommerværet holder seg så jeg kan fortsette i shorts og kjoler! :)

Å ha på bukser er det verste plagget jeg kan ha på akkurat nå. Alle strammer, til og med treningstightsene! Håper sommerværet holder seg så jeg kan fortsette i shorts og kjoler! :)
Samme her :( like før jeg tar frem mammabuksene mine :P

Her også! Forferdelig ubehagelig å føle seg så sprengt! Og ja, lufta må jo ut i blandt også:-p

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Back
Topp