Så oppblåst at jeg blir aggresiv.

hissigproppen

Gift med forumet
På ettermiddagen og kvelden i dag har jeg vært så oppblåst og stinn og magen har vært hard og føltes som en stappa ballong.

Det er skikkelig frustrerende, og ikke minst vondt og ømt, så jeg merker på meg selv at jeg er aggresiv og sur. Har lyst til å skrike i frustrasjon, siden ingenting hjelper.
Orket ikke en gang å spise hele middagen min :-(

Men satser på at en god natts søvn gjør susen! :-)

Flere som har hatt den ballong-følelsen?

*klemmepå* søvn funker på det meste!

Har selv vært det ett par ganger, de eneste som hjelper er faktisk å hoppe rundt litt på gulvet eller gå en tur, prøv noen knebøy, de hjalp vertfall meg, bare å finne en eller annen slags bevegelse som funker, vær kreativ .. :) Sliter selv ofte med luft som samler seg i ene siden av magen eller i brystet fryktlig irriterende, kjempevondt også :/ :/

Hehe, måtte le lit av kombinasjonen emne og nick her nå ;) Kom deg i aktivitet og drikk mye vann så blir det forhåpentligvis bedre! Vil bare gi deg en klem jeg!

Drikker masse vann hver dag på jobb, og går hvert fall 40-60 min per dag (det billøse livet) og trappene hjemme. Men i går var det tydeligvis ikke nok.

Men i dag er det nye bedre! :-D
Alt man blir irritert for altså, hehe. Må nesten le litt av meg selv, men i går var jeg ikke høy i hatten, haha.

All mulig medfølelse herfra! Det er ikke spesielt behagelig. Har kjent litt på det samme tidvis. Må legge til at det har vært fraværende den siste tiden heldigvis, men jeg trodde innimellom at jeg skulle gå i lufta:-) Det hjalp veldig når jeg sluttet å spise de supersure sukkerfrie Dent m bringebær:-) De holdt på å ta knekken på meg, så hvor lyst jeg enn har på Dent, så må jeg bare la det være. De gjør meg til et vandrende gasskraftverk...:-) Ha en vindfri dag:-)

Jeg var skikkelig plaget av det der. Det var så grusomt vondt. For jeg var jo kjempe sulten, fikk i meg en halv brødskive og var stappa mett. Magen var stein hard fra rett under puppa liksom. Og det kunne ta timer før det ga seg. Men virker som det har gått seg til litt her :) Jordmor sa at hos noen bruker tarmene og alt det andre i magen litt tid på å plassere seg riktig når man er gravid. Det dyttes jo unna liksom. Så det går nok over :) Men mye bevegelse hjalp ikke her. Ikke når det var som verst. Da måtte jeg legge meg ned på ryggen. Og ikke alltid man kan gjøre det heller da ;)

Men som sagt... Det begynte å bli bedre ca i uke 14-15. Nå er jeg i uke 17  og har det minimalt..... Ihvertfall inntil videre

Back
Topp