Så nydelig :)

Vi må jo se om det er noe hold i mytene. :p flere myter vi kan bekrefte eller motbevise når vi først er i gang?

BVforum via HTC
Det må vi jo gjøre!:) Er jo alltids kinesisk fødselskart.. Fordi om vi har fått vite kjønnet på UL er vi jo ikke 100 % sikre på hhva vi får før h*n er ute...

Så er det vel en myte at nr 2 blir større enn nr 1.. Men den var jeg selv en kraftig motbevisning på;) Jeg var 1. og veide 4310, så var nr 2 og 3 ca 3500 da de kom til;) Jeg hadde banet vei, da, i det minste;)
 
Det må vi jo gjøre!:) Er jo alltids kinesisk fødselskart.. Fordi om vi har fått vite kjønnet på UL er vi jo ikke 100 % sikre på hhva vi får før h*n er ute...

Så er det vel en myte at nr 2 blir større enn nr 1.. Men den var jeg selv en kraftig motbevisning på;) Jeg var 1. og veide 4310, så var nr 2 og 3 ca 3500 da de kom til;) Jeg hadde banet vei, da, i det minste;)
Jeg har motbevist begge to allerede før fødsel. :p nesten litt kjedelig. :p

BVforum via HTC
 
Jeg har motbevist begge to allerede før fødsel. :p nesten litt kjedelig. :p

BVforum via HTC
Haha.. Er jo ingenting som er helt sikkert før babyen kommer ut;) Det kan jo bli en stor jente;) Vår var tross alt 800 gram tyngre enn estimert;) Og man hører jo om dem som har fått "feil" kjønn på UL:p
 
Haha.. Er jo ingenting som er helt sikkert før babyen kommer ut;) Det kan jo bli en stor jente;) Vår var tross alt 800 gram tyngre enn estimert;) Og man hører jo om dem som har fått "feil" kjønn på UL:p
I så fall syns jeg synd på den stakkars lille jenta som får både penis og pung. :p

BVforum via HTC
 
Jupp. :p men de delene blir vist villig frem ved enhver anledning. :p
Forrige ul sa legen "se der ja, der flyter det noe i vannet!" :p

BVforum via HTC
Mannfolk altså;) De har det med å vise seg frem i tide og utide;)
 
Hvorfor tenker jeg på Barney Stinson nå?;) (Du har sett how i met your mother?:p)
Hahaha! :D vet du, jeg kjenner en som oppfører seg helt likt som ham. Han er gift og har barn, da, men han er kjent for å kle mer og mer av seg for hver alkoholenhet. :p

BVforum via HTC
 
Hahaha! :D vet du, jeg kjenner en som oppfører seg helt likt som ham. Han er gift og har barn, da, men han er kjent for å kle mer og mer av seg for hver alkoholenhet. :p

BVforum via HTC
Sjarmerende;)

Min mann var også sånn når han var singel.. Han har heldigvis beholdt alle klærne på på fest etter han begynte å date meg, da;) Verste var den gangen har var så sørpe full at han gikk bort til hun som i dag er gift med hans beste venn prikket henne på ryggen før han pekte på den nakne tissen som hang ut av buksa;) haha:) Er så utrolig glad for at det var før jeg møtte han;)
 
Sjarmerende;)

Min mann var også sånn når han var singel.. Han har heldigvis beholdt alle klærne på på fest etter han begynte å date meg, da;) Verste var den gangen har var så sørpe full at han gikk bort til hun som i dag er gift med hans beste venn prikket henne på ryggen før han pekte på den nakne tissen som hang ut av buksa;) haha:) Er så utrolig glad for at det var før jeg møtte han;)
Haha! :p
Har hørt litt av hvert som min har gjort også, men de fleste i gjengen (bortsett fra nevnte Barney-type) har blitt litt mer voksen med årene. :p Heldigvis. :p
 
Haha! :p
Har hørt litt av hvert som min har gjort også, men de fleste i gjengen (bortsett fra nevnte Barney-type) har blitt litt mer voksen med årene. :p Heldigvis. :p
Ja, det gjør ikke noe at de blir litt mer voksne;) Min har fortsatt en helt annen personlighet i fylla enn han har til vanlig, men han gjør ikke en flue fortred heldigvis.. Han blir bare mindre beskjeden:) Og godt er egentlig det, for det er vanskelig nok å bli kjent med folk på et nytt sted om man ikke skal være superbeskjeden i tillegg;P
 
Nei, etter hva jeg har sett av bildebevis var det veldig godt at de fikk litt flere hjerneceller i hodet. I riktig hode, that is. :D
 
Back
Topp