Så nydelig :)

Guri, tenk at så svære bjørner får så knøttsmå babyer. Helt snålt. :)
 
Kan jo ikke sitte på vg når man skal være her;) hihi:)
 
Å nei for en nusselig liten skapning!!
 
Det er jo klart :) Ingen som slår våre skapninger :)
 
Hihi ja, forhåpentligvis litt større og mindre hårete :)
 
Våre har forhåpentligvis ikke pels, da. :D

BVforum via HTC
Litt på toppen, så;) Vesla vår var over et år da hun begynte å få hår på hodet, så hun så jo ut som en gutt;) Vil ha hårete jente denne gangen, og med så mye halsbrann jeg har hatt skal du ikke se bort fra at jeg får det;)
 
Litt på toppen, så;) Vesla vår var over et år da hun begynte å få hår på hodet, så hun så jo ut som en gutt;) Vil ha hårete jente denne gangen, og med så mye halsbrann jeg har hatt skal du ikke se bort fra at jeg får det;)

Er det sammenheng mellom hår og halsbrann?

Håper lille snuppa her får litt hår på toppen også :)
 
Er det sammenheng mellom hår og halsbrann?

Håper lille snuppa her får litt hår på toppen også :)
Det er visst det;) I hvertfall et gammelt "kjerringråd" eller hva man skal kalle det som sier det:p
 
Det er visst det;) I hvertfall et gammelt "kjerringråd" eller hva man skal kalle det som sier det:p

Så visst en er mye plaga med halsbrann får babyen masse hår? i så fall er det bare å finne frem kammen her altså :p Ikke en dag uten halsbrann... blæ....
 
Litt på toppen, så;) Vesla vår var over et år da hun begynte å få hår på hodet, så hun så jo ut som en gutt;) Vil ha hårete jente denne gangen, og med så mye halsbrann jeg har hatt skal du ikke se bort fra at jeg får det;)
Hehe, A hadde så mye kullsvart hår at flere på sykehuset trodde han var jente. :p lurer på hvordan denne er på huet, har jo mer halsbrann denne gangen. :)

BVforum via HTC
 
Hehe, A hadde så mye kullsvart hår at flere på sykehuset trodde han var jente. :p lurer på hvordan denne er på huet, har jo mer halsbrann denne gangen. :)

BVforum via HTC
Hihi:) Er jo litt søtt med masse hår på babyene, da.. Men det passer nok kanskje best på jenter, ja:p Blir spennende å høre om det hadde noen sammenheng:)
 
Vi får informere om hårstatus etter fødsel :)
 
Back
Topp