Så nervøs for tirsdag..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Nå har jeg vært i syden i to uker. Før jeg dro var jeg jo på ultralyd hvor denne dama ikke fant noen ting, og mente dette kom til å gå galt av seg selv innen jeg hadde ny time. Ei røy av en dame om jeg får si det selv.. (hun sa også at det var ingenting som tilsa sv.skap utenfor livmor)

Nå på tirsdag har jeg ny UL time, og jeg er kjempe nervøs. Jeg har tatt 3 positive tester hjemme, inkl. Digital.
Har testet positivt hos legen, samt tatt gu, hvor legen mente jeg var 7 uker ca.
Jeg har ømme bryst, tidvise stikkinger i livmor, og vanvittig svimmel.

Burde gått galt nå om noe hadde gått galt? Jeg har ikke hatt antydninger til blødninger eller rosa utflod eller noe.
Dere MÅ tenke på meg på tirsdag altså.. jeg går jo fra vettet her.. :)

*på telefonen vel :-)*

HVA !?
Sa hun det ? ga hun deg noe begrunnelse på hvorfor ?
Hun kan jo ikke vite sånnt !
Siden det har gått bra til nå så tror jeg ikke du skal tenke så mye på det men minde det kommer reint blod, noe du ikke har hatt antydning til.
++ du har jo bare 2 uker og 3 dager igjen til du er i uke 12 ! :D

Noen mennesker eier ikke skam. Tror heller ikke du skal tenke så mye på det. Skal tenke på deg på tirsdag. Krysser fingrene for deg.

Hun sa det ja. Og hun gjentok seg flere ganger.. hun sa også at jeg MÅTTE ringe å avbestille timen min NÅR det gikk galt..

*på telefonen vel :-)*

Jeg skal tenke masse på deg!!! Tenk på meg også, skal også på ultralyd :P lykke til!!! Håper du møter et litt bedre menneske nå :)

Å, herregud! Er det mulig å sei noke sånt!?!
Skal tenke på deg og krysse alt :-)

At noen kan få seg til å si noe sånt!! Krysser alt jeg har for deg ;)

Å så utrolig umenneskelig å si noe sånt...Hun har sikkert ikke barn selv. Tenker masse på deg på tirsdag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Husker du fortalte det der ja. Makan til dame! Hvor tok du ul?

Håper alt ser bra ut på tirsdag :-)

Fytti! Det må ha vært to tøffe uker for deg! Håper det går bra på UL på tirsdag, virkelig. Og da må du ringe dama og si "in your face!"

*Venter #2 i januar 2014*

Ouæææææh! For ei kjerring!
Er det ho du skal tilbake til på tirsdag også???
Prøv å tenke positive tanker fram til då, sånn at du ikkje går rundt og har det fælt i tida fram til tirsdag.
God klem til deg!!

For ei kjerring! Null følsomhet der i gården nei! Håpar det viser seg at ho tok fullstendig feil og at det viser seg eit fint lite bankande hjerte inni der tirsdag!

Vet du, legen jeg var hos for 3 uker siden, mente også at jeg ikke kunne være gravid, for han så ingenting på ul! Truget han til å ta urin og blodprøve, som begge var positive, så han var sikker på at det ikke var noe der uansett! Kan jo tenke deg hvor stresset, usikker og redd jeg ble :(
Var hos fastlegen min på fredag, og han fant et lite foster med en gang med et bankende hjerte :)
Det er ikke alle som vet hvor de skal lete, også kan det ta litt tid før de nødvendigvis synes på utvendig ul slik jeg har forstått?
Jeg har nå trua, og skal tenke masse på deg på tirsdag :) Lykke til :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Krysser fingra for deg!! Skulle sendt over den fantastiske dama som tok ul på meg når jeg mista ene tvillingen. Hun var næmlig sikker på at jeg ennå var gravid før hun hadde tatt ul :)

Litt av en oppførsel da!!! Krysser alt for deg på tirsdag!

Back
Topp