Så nervøs for denne uka..

Lillenutta

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Er 5+0 i dag og er så redd for den kommende uka. Da jeg begynte å blø sist. Kjenner jeg er kjemperedd.. Noen råd?

Tenker å ta ting helt med ro denne uken. Ingen trening eller stress da jeg føler det kanskje kan hjelpe på for å miste.. Men det er sikkert bare teite tanker..

Vanskelig å ikke bli bekymra!

Samme her. Skikkelig redd for å miste nå ila de neste ukene. Jeg har ikke mistet før, så tenker at selvfølgelig mister jeg nå. Folk sier jo at nesten alle mister.. Hvorfor skal vi være unntaket? Huff. Nei, vi får prøve være positive!! Det er nok ingenting man kan gjøre til eller fra.

Er 5+0 i dag og er så redd for den kommende uka. Da jeg begynte å blø sist. Kjenner jeg er kjemperedd.. Noen råd?

Tenker å ta ting helt med ro denne uken. Ingen trening eller stress da jeg føler det kanskje kan hjelpe på for å miste.. Men det er sikkert bare teite tanker..

Vanskelig å ikke bli bekymra!
Vet du hva som er grunnen til at du mistet denne uka sist? Altså mens du er 5+?. Jeg er 5+2 og har fått håpet etter litt spotting forrige uke som har sluttet nå. Men hvis det et vanligere å miste nå enn tidligere blir jeg jo litt bekymret:/ første gang jeg er gravid!

Vet du hva som er grunnen til at du mistet denne uka sist? Altså mens du er 5+?. Jeg er 5+2 og har fått håpet etter litt spotting forrige uke som har sluttet nå. Men hvis det et vanligere å miste nå enn tidligere blir jeg jo litt bekymret:/ første gang jeg er gravid!
Nei det aner jeg ikke. Tenker kanskje det er fordi hjertet ikke begynte å slå siden det er rundt denne tiden:)

Jeg er livredd jeg også, men har funnet litt tröst å dra på tidlig UL, og at "det skal mye til for å miste to ganger i rad" og disse tallene her:

Risikoen for spontanabort:
  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.
Klem til deg

Tusen takk❤️

Kjente på det samme selv og kjenner fortsatt veldig på det. Det er lurt å ha mange planer med venner for å tenke på andre ting og for å få tiden til å gå. Det værste er vel å bare sitte inne..

Kjente på det samme selv og kjenner fortsatt veldig på det. Det er lurt å ha mange planer med venner for å tenke på andre ting og for å få tiden til å gå. Det værste er vel å bare sitte inne..
Ja får prøve å være opptatt. Men er helt utslitt etter jobb så er vanskelig å gjøre ting synes jeg:/

Back
Topp