så nedfor nå....

dumidalia

Gift med forumet
vet ikke om noen husker, men for en drøy uke siden postet jeg en optimist-tråd, jeg kjente symptomer jeg aldri før har kjent osv.. har hatt så mange rare sykluser, men de 4 siste har vært 35, 35, 35 og 30 dager lange. hvis denne syklusen hadde vært 30 dager var ikm forrige lørdag, den 16. hvis syklusen var 35 dager var ikm på torsdag 21.
vel, begge dagene har både kommet og gått, symptomene har blitt sterkere og flere og håpet høyere og høyere. så i dag gikk jeg til det steg å kjøpe en test. kjøpte til og med en digital cb, fordi jeg var så sikker på at det skulle stå gravid. jeg var helt overbevist. tok testen her i kveldinga, siden jeg er en uke eller 2 dager over ikm.. det var bare såvidt jeg turte å se på den..
men det sto jo ikke det jeg ville se...
ikke gravid.
igjen.

for det første er jeg utrøstelig fordi jeg trodde så sterkt at det endelig var min tur, men så var det ikke det. for det andre lurer jeg på hva i all verden som skjer med kroppen min nå da, siden jeg i dag er på syklusdag 38 and counting.
jeg er så trist og skuffet og lei meg nå.. gråter og gråter og mannen er ikke engang hjemme.. jeg har ikke sagt noe til han om alt dette, fordi jeg ikke vil at han skal bli så skuffet som jeg er..
jeg vil bare grave meg ned.

og som om ikke det var nok, så fikk jeg telefon fra ei venninne om jeg i full fart kunne lage invitasjoner til barnedåp. rett etterpå fikk jeg melding fra ei annen venninne om at hun hadde så vondt og alt var fælt og jeg skulle være så lykkelig som ikke var gravid...

jeg har tilogmed sett på barnevogner i dag...

huffameg...stakkars deg [:(]  det er absolutt ikkje kjekt det der, guri kor mange ganger eg sjøl har trudd eg var gravid... og så får du den grusomme skuffelsen... har prøvd i 3 år no i oktober, så då har det blitt mange mndr der eg har vore optimistisk når mensen går ein dag eller 2 over... eg må berre sei at eg føler med deg[:o] det er vondt det du opplever. skal du få hjelp til å bli gravid då eller?er dere utredet?

takk[:(]
vi har prøvd i over 3 år nå, har pcos og skal i gang med prøverør i vinter en gang...
dette er ikke menneskelig, altså. alt vi skal tåle! [:(]

Uff så trist at du er så lei deg[:(] Kjenner godt igjen den følelsen.. Har pcos sjølv og har blitt lurt ein del gonger.. Håpar syklusen din sluttar å tulle!

Trøsteklem fra meg

takk jenter..
huff, er ikke noe bedre i dag. går bare og tenker på hvordan dagen hadde vært hvis testen i går ble positiv..

men i morgen blir det nok bedre, da skal jeg på jobb og være sammen med ungene mine, 10 stykker mellom 1 og 2,5 år[:)]

ORIGINAL: Apple

Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt av deg... Stakkars deg, ikke godt å ha det sånn som du har det nå. Sender deg en stor klem med ønske om at du føler deg bedre snart! En dag blir det din tur til å være gravid også, det er jeg sikker på!

Signerer denne, og jeg må legge til at jeg husker tråpden din og all den optimismen det var i den.
Men på den andre siden er det reit å være litt optimist også, men slapp av nå for når du kommer igang til høsten så funer det for deg også vettu. Klem fra en evig optimist[:)]

Back
Topp