Så nær, men alikevel så fjernt.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg blir mer og mer oppgitt for hver dag som går uten tegn til fødsel...... det er nesten som om jeg "gir opp" tanken på fødsel og baby :P Det blir liksom mer og mer fjernt for meg at jeg straks skal hive meg i bilen til sykehuset. Jeg føler meg mer og mer distansert til det som kommer rett rundt hjørnet!

Snodige greier!

Men realiteten slår nok raskt inn når riene begynner å herje... :P

Jeg har opplevd flere ganger i det siste at jeg har "glemt" at jeg er gravid :p Plutselig kjenner jeg spark eller bevegelse å tenker, oi, stemmer, jeg er gravid ja :p

Krysser fingrene for at du plutselig ligger der å presser for harde livet ;)

huff skjønner deg godt og jeg følte det sånn når jeg gikk med Robert selv om han kom andre dagen på overtid da, men hadde ingen følelse av at han skulle komme snart og var skikkelig oppgitt, det føltes så fjernt, men plutselig startet det en kveld, helt ut av det blå :-)

krysser virkelig fingrene for at det skjer noe det neste døgnet eller i aller nærmeste fremtid :-)

Er litt sånn jeg og. lurte på om det var innbilt svangerskap for noen dager siden :laughing002

Føler så med deg, virkelig fjern den fødselen altså! Regner med at rier og fødsel kommer som et slag i tynet!

hehe sa det samme til jordmor sist kontroll at jeg er litt lei og føler at det har ingen ende, føler jeg har gått gravid i 3 å,... så ser hun på meg og sa "trøst deg med at det er ingen pr.dagsdato som har BLITT sånn..." de kommer, de kommer.. hehe

Jeg blir mer og mer oppgitt for hver dag som går uten tegn til fødsel...... det er nesten som om jeg "gir opp" tanken på fødsel og baby :P Det blir liksom mer og mer fjernt for meg at jeg straks skal hive meg i bilen til sykehuset. Jeg føler meg mer og mer distansert til det som kommer rett rundt hjørnet!

Snodige greier!

Men realiteten slår nok raskt inn når riene begynner å herje... :P

Jeg føler det på akkurat samme måte :-D

Ser ikke for meg at det kommer til og starte noensinne!!! ;)

Jeg har enda hele 13 dager til termin, men er så utålmodig at jeg og liksom har mistet troen på at det noen gang blir noen fødsel :P

Å, kjenner meg godt igjen i tankegangen! Har gått over 13 og 11 dager med de andre, og da har jeg tenkt arkkurat sånn - de kommer nok ikke likevel.... :P Men det gjør de jo, det må de :) Så plutselig en dag kommer riene og virkeligheten slår inn over deg og oss alle :) Det nærmer seg, det nærmer seg :)

Godt å se at men er i godt selskap. Vurderte å ta vannet selv her en dag, men skjønner jo at man ikke gjør slikt...

Godt å se at men er i godt selskap. Vurderte å ta vannet selv her en dag, men skjønner jo at man ikke gjør slikt...

Haha,jeg så for meg og prøve selv..men det hadde vel blitt litt vel drastisk,så ble lagt på is ;)

Back
Topp