Så mye ubehag

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Det støter og stikker noe enormt nedi der i dag, i tillegg til menssmertene som kommer og går og utfloden som bokstavelig talt flommer ut (tror jeg lekker urin hver gang). Kanskje modningsakup fra i går virker? :)
Kom deg ut "lille" baby, morra di er drittlei! :P

Høres ut som det modnes i hvertfall og det er jo bra :)

Jeg skulle ønske det var meg, hihi [emoji23] er jo en fordel at det modnes over tid og at man slipper den langdryge fødselen[emoji1360]

Det støter og stikker noe enormt nedi der i dag, i tillegg til menssmertene som kommer og går og utfloden som bokstavelig talt flommer ut (tror jeg lekker urin hver gang). Kanskje modningsakup fra i går virker? :)
Kom deg ut "lille" baby, morra di er drittlei! :P

Haha- lever du opp til kallenavnet ditt nå? [emoji23]

Ikke for å drepe litt gleden din over modning, for noe skjer no, men jeg har holdt på slik en uke [emoji87] og jeg har bestilt fødsel 3 dager etter termin- noe jeg håper går fint [emoji23]

Haha- lever du opp til kallenavnet ditt nå? [emoji23]

Ikke for å drepe litt gleden din over modning, for noe skjer no, men jeg har holdt på slik en uke [emoji87] og jeg har bestilt fødsel 3 dager etter termin- noe jeg håper går fint [emoji23]
Haha, ja det kan jeg looove deg - utålmodig er bare fornavnet :p
Har også hatt ubehag om at noooe skjer i flere uker, men nå trappes det opp! Digg! :D

Back
Topp