Så mye tanker...

Latterfrosken

Forumet er livet
Føler av og til at hodet eksploderer... masse å tenke på før den lille kommer til verden. Er barnet friskt? Blir jeg en god mamma? Penger? Regninger? Hva med familien? Hva hvis det skjer noe med barnet? Får jeg nok melk? Kommer jeg til å gå ned alle kiloene jeg har lagt på meg? Det er så mye man lurer på... og tenker på. Av og til blir jeg sprø... Tenk om jeg ikke klarer alt, det å vise omsorg og kjærlighet? Klare seg selv på dagene når gubben er på jobb.... Også syns jeg kroppen er rar, alle disse hormonene da... og brystene forandrer seg, og kroppen. Deg selv ikke minst. Vi blir mer voksne, og kanskje bryr oss om ting vi ikke har tenkt så nøye gjennom før. Men det er jo noe godt som kommer ut av det da!!! ÅÅÅÅÅhhh jeg gleder meg til å bli mamma!!!!!!

Takk for at jeg fikk skrevet ned mye avc det jeg tenker på! Klem fra Jannicke

Tror de tankene dukker opp i hodene på alle til tider.

Jeg bekymrer meg veldig til tider og det er slitsomt[:(]

Fint navn du har forresten, skriver på samme måte som meg[;)]

Ja jeg var inne på profilen din og så... Det er et nydelig navn ja... så takk det samme til deg og... [;)]

Føler vel at jeger i samme situasjon som dere, har tanker om alt. Men jeg tror at det meste av svarene kommer av seg selv når bebisene blir født. En tenker sikkert annerledes og en prioriterer også annerledes økonomisk.
Håper ihvertfall at det blir sånn...he he...[:D][:D]

Jada, sliter meg NØYAKTIG samme tankene selv.. Det er vel helt natulig tenker jeg.. Håper bare det går over snart!

Må si meg enig med dere jeg og.. Spesielt toveli6.. Om å bli tobarnsmor.. Kan jeg føle like sterk kjærlighet for begge barna? Tenk om jeg får for lite tid til Theodor? Vi får et rom for lite.. Økonomien blir verre.. Jeg hadde problemer med amming sist, kommer det til å bli like ille nå?

Det er mye å tenke på, men... Jeg hører på mamman min jeg¨

Alt ordner seg til det beste!!! Garantert!!

Back
Topp