Vilhababynå
Andre møte med forumet
Med vel vite om at jeg terger på meg 70% av brukerne her må jeg bare si det.. Foreløpig har jeg kun kikket her inne og ikke vært aktiv selv ,men jeg må si jeg blir matt! Det er så mye syting her inne! Har dere glemt dere selv har valgt å legge dere på rygg ? Og dere aller fleste vel vitende om div plager som kan dukke opp ved en graviditet? Har forståelse for at vi alle er forskjellige , har forskjellige svangerskap og plager men herregud damer!!' Så mye offerspill!! Det er syting Pga en ibux som ikke kan taes, buksa som ikke passer, kvalmen, hodepine og bla bla bla bla! Sorry meg ass, men det ække synd på dere! Tenk på hvor mange som det faktisk er synd på! Som mister, finner ut at lille ikke er frisk, osv osv osv! Ta plagene deres med fatning da, betyr jo bare at det vokser et fantastisk lite mirakel i dere! Men skjønner jo hvorfor dere trives her alle sytere! Hadde dere tatt med all denna dritten hjem til mann og andre hadde de vel stikki for lengst, mens her inne er det damer som er klin like og som syter like mye og overøser dere med sympati.... Jeeeez!