Så mye syting !

Vilhababynå

Andre møte med forumet
Med vel vite om at jeg terger på meg 70% av brukerne her må jeg bare si det.. Foreløpig har jeg kun kikket her inne og ikke vært aktiv selv ,men jeg må si jeg blir matt! Det er så mye syting her inne! Har dere glemt dere selv har valgt å legge dere på rygg ? Og dere aller fleste vel vitende om div plager som kan dukke opp ved en graviditet? Har forståelse for at vi alle er forskjellige , har forskjellige svangerskap og plager men herregud damer!!' Så mye offerspill!! Det er syting Pga en ibux som ikke kan taes, buksa som ikke passer, kvalmen, hodepine og bla bla bla bla! Sorry meg ass, men det ække synd på dere! Tenk på hvor mange som det faktisk er synd på! Som mister, finner ut at lille ikke er frisk, osv osv osv! Ta plagene deres med fatning da, betyr jo bare at det vokser et fantastisk lite mirakel i dere! Men skjønner jo hvorfor dere trives her alle sytere! Hadde dere tatt med all denna dritten hjem til mann og andre hadde de vel stikki for lengst, mens her inne er det damer som er klin like og som syter like mye og overøser dere med sympati.... Jeeeez!

Var da fælt da.. Hvorfor gidder du være her om du ikke tåler at andre bruker forumet til det som det faktisk er her til??? Her inne er det på godt og vondt og alle har lov å skrive hvordan de har det! Det er det som er så godt med bv forum! At man faktisk kan fortelle når man ikke har andre å fortelle til! At man kan gråte og le sammen! Enten det er en ibux man ikke kan ta, eller en bukse man ikke passer lenger! Hvor befriende er ikke det å kunne få ut det som er på hjertet til en hver tid?

Nei meld deg ut du!! Her hører du tydeligvis ikke til når du ikke kan la andre skrive noe som ikke er av din interesse!

Er jo festlig at av alle dere som tar av er fler av dere de største sytekjærringene her :D akkuratt som ventet... :)

Og forresten tror jeg ingen egentlig har klaget over at en bukse ikke passer - bare spennende å se at magen vokser....

E det mulig!? Har du problemer??
Meld deg ut, hvis du ikke klarer å lese om hva andre har på hjerte!

Her er det lov og rom til å både klage og juble så mye man vil! Det du gjør derimot, er å fortelle alle andre at de gjør ting feil i forhold til dine preferanser. DET er drittsekkfakter det! La oss kose oss i fred her du, så kan du gå og irritere deg over andre enn annen plass ;)

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Med vel vite om at jeg terger på meg 70% av brukerne her må jeg bare si det.. Foreløpig har jeg kun kikket her inne og ikke vært aktiv selv ,men jeg må si jeg blir matt! Det er så mye syting her inne! Har dere glemt dere selv har valgt å legge dere på rygg ? Og dere aller fleste vel vitende om div plager som kan dukke opp ved en graviditet? Har forståelse for at vi alle er forskjellige , har forskjellige svangerskap og plager men herregud damer!!' Så mye offerspill!! Det er syting Pga en ibux som ikke kan taes, buksa som ikke passer, kvalmen, hodepine og bla bla bla bla! Sorry meg ass, men det ække synd på dere! Tenk på hvor mange som det faktisk er synd på! Som mister, finner ut at lille ikke er frisk, osv osv osv! Ta plagene deres med fatning da, betyr jo bare at det vokser et fantastisk lite mirakel i dere! Men skjønner jo hvorfor dere trives her alle sytere! Hadde dere tatt med all denna dritten hjem til mann og andre hadde de vel stikki for lengst, mens her inne er det damer som er klin like og som syter like mye og overøser dere med sympati.... Jeeeez!
Du har for all del rett til å ha din mening og ytre den, men det er jo strengt tatt ingen som tvinger deg til å være her inne. Da er det jo bare for deg å tenke:"jaha, dette er virkelig ikke plassen for meg" så kan du enkelt og greit klikke deg ut og aldri logge på igjen :) som du sier er folk forskjellige, og da må man også respektere det. Selvfølgelig er vi alle her inne overlykkelige over det som vokser inni oss, men nå er det nå en gang slik at mange har plager under graviditeten og at det føles greit å kunne lufte dem en plass :) synes ikke du skal være så dømmende, men heller respektere at alle er forskjellige og takler ting på forskjellige måter.

Termin 27/2-14 med første frø <3

Drit i hele tråden hennes.tydeligvis var hele poenget med den og irritere på seg flest mulig. Jeg er ikke mye aktiv inne her men syns det er kjempe koslig å ha en plass der en faktisk kan "syte" litt. For selv om det er vårt eget valg så følger det med masse i ett svangerskap på både godt og vondt å da er disse damene inne her herlige og ha så en kan lufte tankene og følelsene sine:)

termin 2 februar med skatt nr 4♥

Sniker jeg ;)

Klag så MYE dere vil! ;) Jeg fikk også den slengt ; Ikke klag, du har hvertfall blitt gravid!

Det er så mye bedre å få ut klagingen enn å gå inne med den.

Sniker jeg ;)

Klag så MYE dere vil! ;) Jeg fikk også den slengt ; Ikke klag, du har hvertfall blitt gravid!

Det er så mye bedre å få ut klagingen enn å gå inne med den.

Den der tror jeg er en av de beste jeg har lest så langt idag :p
Bare som at det å klare å bli gravid (endelig) gjør det utelukket å klage? Ja, mm :p

Til HI:

Jeg tror de fleste av oss her inne er og var klare over "plagene" som kom til å komme i et svangerskap. Men jeg synes det er ganske arrogant av deg å poste et innlegg som forteller oss hvordan vi skal føle, fordi det irriterer deg (?).
Jeg synes det er flott at vi har et forum som har takhøyde for alle former for "syting", "klaging" osv.

Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg føler ikke jeg har mere "rett" på å klage enn de andre her, bare fordi jeg har mistet 2 ganger og brukte 4 år på å bli gravid med en spire som ser ut til å ha festet seg ordentlig denne gang?

Jeg synes det bør være lov til å uttrykke seg i frustrasjon over en situasjon, uansett hvor selvvalgt den er.

MEN irriterer det deg, så kan du jo fortsette å syte og klage over det, så ser du at du ikke er noe bedre selv? Klagende kjerringer er jo også en del av et svangerskapsrelatert forum. Hold munn og tål det (som du selv skriver mellom linjene)!

(alternativet er selvsagt enten å finne deg et annet sted å henge, komme tilbake om noen uker og håpe det er bedre, eller se forbi klagingen og bli bedre kjent med alle de flotte damene som er her inne. :) )

hoho... denne var årets!!
Lurer på hvordan HI egentlig har det med seg selv...
Jaja, noen må jo bare på død og liv komme med slike utsagn... hehe...

Tar meg ikke nær av det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her inne er det vel lov å syte, juble, spørre, lufte tanker +++, sammen med andre som er i samme situasjon som en selv. Mange kjenner nok til plager og div som oppstår under svangerskapet, men det vil ikke likevel si at disse skal ties i hjel bare fordi "alle" vet det.

Hipp hurra for dette forumet hvor en kan skrive mer eller mindre det en vil og få gode og kloke svar fra flotte damer :)
De som ikke synes noe om dette kan vel egentlig bara pakke sakerne sine og melde seg ut her i fra :)

He he... Morsomt... Synes det er mye hyggelig og mye jubel her og jeg da :) noen sliter mer enn andre.. Da er det sikkert godt å ha noen å dele det med..

Meld deg ut du...

Back
Topp