Så mye mensmurringer altså

Silje1982

Forumet er livet
Flere som er plaget med murringer? Husker at det var slik de andre svangerskapene også, men føler jo hele tiden at mensen kommer[8D] Og det er jo litt skummelt også[8D]

Erfaringer jenter? Hvordan har dere det?

er ikke helt mensmurringer, føles litt sterkere enn det, merker det mest på kvelden[8D][8D][8D]

ORIGINAL: maltesers

er ikke helt mensmurringer, føles litt sterkere enn det, merker det mest på kvelden[8D][8D][8D]

Ja, når jeg tenker meg om så merker jeg også dem mest om kvelden[8|] Så irriterende altså[:)] Sånne vondter liker jeg ikke[8D][:)] Vet jo at det ikke er noe farlig (regner jeg med)[8D] Men syns jo at jeg kan få andre symptomer heller[:)]

Ja, litt sånn sterke murringer her og - tror det er helt normalt, så jeg slapper av med det[:)]

Jeg orker rett og slett ikke bekymre meg lenger.. det har jeg gjort nok de siste 3,5 årene.

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Ja, litt sånn sterke murringer her og - tror det er helt normalt, så jeg slapper av med det[:)]

Jeg orker rett og slett ikke bekymre meg lenger.. det har jeg gjort nok de siste 3,5 årene.

Suuuuuuuuuuuuper holdning[:)][:)][:)] Og det er godt å høre at andre også merker disse irriterende murringene[:)]

Jepp har det her også... Men får trøste seg med at det er voksesmerter [:D]

Jeg har det også, ubehagelig når jeg IKKE venter på mensen=( Men satser på det er normalt og at alt står bra til inni der;) 

Jeg har slike murringer. Særlig på kvelden. Løper på do for å sjekke. Klarer liksom ikke helt å slå meg til rom det at det er normal enda jeg [;)][;)][;)]

Jeg også har veldig mensmurringer. Men jeg syns egentlig at der er litt "godt", da vet jeg at det skjer noe der:) Føler at det fortsatt er så uvirkelig, men når jeg kjenner murringene så blir jeg minnet på at det faktisk er sant:) VI skal ha baby:) JIPPI:) Er såååå lykkelig!!!

Back
Topp