så mye falskt...

*MaaD*

Glad i forumet
enkelte er bare så sinnsykt falske. vis man ikke liker noen eller synes noe ved en annen person er teit, hvorfor ikke bare si det som det er, eller la vær å si noe til den personen i det hele tatt.

Blir så skuffet over at folk først baksnakker andre på det groveste, for så å "smiske" eller være vennlige når de snakker med personen.
Jeg gidder i hvertfall ikke å ha to ansikter, hverken her eller in real life!
Så mye dritt som foregår i det skjulte her inne altså.

Er DU falsk, eller kan du stå for alt du sier/mener??
Hva synes dere om falske personer? patetisk eller feigt?

ORIGINAL: ~ savannah ~

Jeg er ikke falsk, jeg er vel heller ærlig (og frekk noen ganger)... Men heller det enn å være falsk!!! 

enig med du.

[:D]
ORIGINAL: *MaaD*

enkelte er bare så sinnsykt falske. vis man ikke liker noen eller synes noe ved en annen person er teit, hvorfor ikke bare si det som det er, eller la vær å si noe til den personen i det hele tatt.

Blir så skuffet over at folk først baksnakker andre på det groveste, for så å "smiske" eller være vennlige når de snakker med personen.
Jeg gidder i hvertfall ikke å ha to ansikter, hverken her eller in real life!
Så mye dritt som foregår i det skjulte her inne altså.

Er DU falsk, eller kan du stå for alt du sier/mener??
Hva synes dere om falske personer? patetisk eller feigt?

Den om sier at andre er dumme, dem er dumme dem[:D]
Du sier det jo selv[:D]

så spytt ut, hvem er falske nå da?

ORIGINAL: Azrael

hvem er du?

Har vært medlem i over et år nå, så har sett mye rart her inne. Går mer stille i dørene her inne jeg, har liksom ikke behov for å stå å på bordet for oppmerksomhet.

Falske mennesker er noe av det verste jeg vet. Men skal ikke påstå at jeg er perfekt, tar meg selv i å baksnakke folk litt for ofte.. Ikke stolt av det [&o]

ORIGINAL: Nahemah

ORIGINAL: Lena_23

Jeg er så falsk at det renner av meg[&o][8|][8D][:D]
Jeg og, jeg snakker dritt om alle hele tiden, kan ikke skjønne hvorfor ingen liker meg[8|][&:]

synes ikke du er falsk jeg nahema, sier det du mener enten det er på "godt eller vondt" liten luring kan du være da men[;)]

ORIGINAL: Toyah

Hvem er det som er så falske da, hva mener du med innlegget ditt?

hvem som er falsk? Det er de som sier en ting i ensammenheng og noe annet i en annen. Kommer ikke til å skrive navn.
Hva jeg mener med innlegget mitt er det at det er dumt at folk ikke kan stå ved sin mening enten det er på godt eller vondt.

ORIGINAL: Lena_23

Min interne superinteligente form for humor- og grunnen til at eg ikkje har venner hihi....[;)]

Neida tenkte mer i retning i at Nahema er en jævel på god bæsjehumor (eg også) og at tullan er interiørdama som for tiden er full av morsmelk....

vis grunnen til å ta opp alt annet i tråden min er for å irritere meg så virker det ikke[;)].
Så flott at du får pusset opp med flotte farger, + dyrke din humor[:)]

hvem som er falsk? Det er de som sier en ting i ensammenheng og noe annet i en annen. Kommer ikke til å skrive navn.
Hva jeg mener med innlegget mitt er det at det er dumt at folk ikke kan stå ved sin mening enten det er på godt eller vondt.

Man trenger da vel ikke være falsk for det. Av og til sier jeg ting for å provosere. Dette er ett diskusjonsforum og jeg bruker det ofte som nettopp det. Da hender det at man sier noe motstridende for å holde diskusjonene i gang. Er jeg falsk da?

i andre settinger så prøver jeg å være medmenneske å komme med gode råd. Uansett hvem brukeren er. Kan ha krangla så busta har fyki med personen dagen før, men det er jo ikke personen jeg hadde noe i mot. Men meningene. Og da kan jeg jo støtte mennesket i andre settinger uten å være falsk?

Mulig det er mange falske mennesker her, men det syns jeg er vanskelig å bedømme etter kun ha sett innlegg[&:]

Man trenger da vel ikke være falsk for det. Av og til sier jeg ting for å provosere. Dette er ett diskusjonsforum og jeg bruker det ofte som nettopp det. Da hender det at man sier noe motstridende for å holde diskusjonene i gang. Er jeg falsk da?

i andre settinger så prøver jeg å være medmenneske å komme med gode råd. Uansett hvem brukeren er. Kan ha krangla så busta har fyki med personen dagen før, men det er jo ikke personen jeg hadde noe i mot. Men meningene. Og da kan jeg jo støtte mennesket i andre settinger uten å være falsk?

Mulig det er mange falske mennesker her, men det syns jeg er vanskelig å bedømme etter kun ha sett innlegg[&:]

joda er mye enig i det du skriver, og jeg synes det er forskjell på å lage en god diskusjon og det å være falsk.
det jeg mente er når man feks. sier at man ikke liker den personen av ulike grunner, for så å være super hyggelig og forståelselsfull når man snakker til personen. (litt klossete skrivi, håper du skjønner poenget mitt).
Og vi er på nett, så selvfølgelig kan personer være helt anerledes i virkligheten.

ORIGINAL: FrøkenBast

Jeg er ikke falsk, sier det jeg mener jeg uansett.
Falske personer er dumme[:D]
Helt enig

ORIGINAL: ~ savannah ~

Jeg er ikke falsk, jeg er vel heller ærlig (og frekk noen ganger)... Men heller det enn å være falsk!!! 

jepp..[:D]

Falske mennesker er det værste jeg veit...

Jeg er heller ikke falsk. Sier min mening her i allefall. I real life unngår jeg bråk ved å ikke si noe i det hele tatt. Og da har man jo heller ikke gjort noe falskneri [:D]

Detta var ein utruleg kjekk tråd,litt action i dagen gjer godt.
Eg kan desverre ikkje være falsk då eg ikkje kjener nokon av deko her ine,men visst nokon vil bli kjent med meg og slenga litt falsknerier og dritt so e eg her [8D]

Enig med deg MaaD.
Mye feighet ute og går.

Back
Topp