Så morsomt....

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Mina har vært våken 8-9 ganger siden kl 23... Hjørnetennene oppe er i full gang... Stakkars.. :(
Måtte gi hun paracet og dentidox nå.. Får håpe det roer seg. Hun gråter og skriker..........
Nå har det vært stille i ti minutter ....
God natt videre til dere... :)
Morro med tenner !

huffda, stakkars liten :(
Ja, de tennene er SÅ morsomme! o_O

Tok over 1 time etter at jeg skrev dette før hun sovnet... Ikke så greit for de :(
Nå virker hun mye bedre :)

Uff så kjedelig :(
Det er nok ikke bare bare å få tenner!

Stakkars jenta som har vondt..:(
Og stakkars mammaen også..
Håper det går "fort og gale" (at det går raskt med utbruddet siden hun har det vondt).

Uff da :( dakkar lille jenta! ikke noe godt med tenner nei, er nok mer enn bare "kløe" de får ved disse utbruddene:(
Håper de dukker opp ganske fort, og at du har fått en god natt etter dette;):)

Takk jenter :) Hun våknet etter jeg skrev dette,og var våken i 1,5time typ............. Mor er trøtt og vi skal på Tusenfryd igjen i dag ... Hehe. Med mindre det blir regn.. Ble avlyst på fredag,da drev de å jobbet der...
Men,nei ikke greit med tenner..... Det er så kjipt,for man får ikke gjort så mye :(
Men,går nok fort over,forhåpentligvis :)

Hvordan blir deres små når de får tenner?

Takk jenter :) Hun våknet etter jeg skrev dette,og var våken i 1,5time typ............. Mor er trøtt og vi skal på Tusenfryd igjen i dag ... Hehe. Med mindre det blir regn.. Ble avlyst på fredag,da drev de å jobbet der...
Men,nei ikke greit med tenner..... Det er så kjipt,for man får ikke gjort så mye :(

De tre nede plaget ikke Lillebror o det hele tatt. Men de to oppe som kommer nå er nok litt vonde. Vi har måttet gi paracet to kvelder, men i går kveld gikk det fint uten! :)

Uff så slitsom natt for dere! Ikke noe gøy når de har vondt nei! Håper tennene kommer fort ut så hun slipper å plages så mye med de! :-) håper dere får en fin dag selv om dere sikkert er trøtte :-)

Vi har hatt mange lange netter de siste ukene for å si det sånn! :confused:
Hermine fikk de to nede uten problem, oppdaga plutselig at de bare var der:p;) mens nå får hun hjørnetenner oppe, og DET plager henne mer! :oops:

*Surfer mobilt*

Liana har ikke vært så voldsomt plaget, men har tider hvor hun er grinete og sinna, og da gnager hun på det første hun kommer over :P Jeg vet det er tann på vei nå, men er ikke sikker på om det er oppe eller nede, for hun oppfører seg som om hun har tenner på vei.. men heldigvis er det ikke plager om natten *bank i bordet* :P

Stakkars lita, vi har nettopp hatt en runde her også.

Back
Topp